فال شمع روزانه (امروز سه‌شنبه ۱۵ اسفند)

فال شمع روزانه (امروز سه‌شنبه ۱۵ اسفند)
در مطلب حاضر فال شمع روزانه متولدین ماه‌های مختلف ارائه شده است. البته باید توجه داشت که فال ارائه شده بیشتر جنبه سرگرمی دارد. 
کد خبر: ۴۴۷۵
|
۱۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۱:۱۷

فال شمع روزانه از جمله فال‌های پرطرفداری است که افراد مختلف در زمینه پیش‌بینی امور و انجام کار‌های روزانه به آن رجوع می‌کنند. این نوع فال از طریق اشکالی که اشک‌های شمع در آب ایجاد می‌کند، تعبیر می‌شود. 

به گزارش «زی‌سان»، در ارتباط با فلسفه (چیستی) فال شمع باید توجه داشت که سوختن شمع به عنوان رخدادی در نظر گرفته می‌شود که در آن چهار عنصر آب، آتش، باد و خاک را با خود دارد. موم شمع عنصر خاک، شعله شمع عنصر آتش، دود عنصر باد و مومی که ذوب می‌شود عنصر آب است.

گفته می‌شود که شمع نماد یک خلقت کامل است که چهار عنصر اصلی را در کنار یکدیگر دارد و زمانی که این عناصر در کنار یکدیگر باشند، دعا برآورده و حاجت روا می‌شود. شاید همین باور موجب شده در مراسم عرفانی، مکان‌های مقدس، مراسم تولد و حتی عزاداری‌ها شمع را روشن کنند. غالبان در لحظه برافروختن شمع باید فرد حاجت، دعا یا آرزویی داشته باشد و بعد آن را خاموش کند. گفته می‌شود زمانی که شمع در حال سوختن است، دعا کردن شما به پرودگار متصل‌تر شده و استجابت دعا را بالا می‌برد. 

در فال شمع رنگ نور شمع، نحوه سوختن شمع و ذوب شدن آن اهمیت دارد. با این مقدمات آن‌چه در ادامه خواهد آمد فال شمع مروز سه‌شنبه ۱۵ اسفند برای متولدین ماه‌های مختلف است.

فال شمع ۱۵ اسفند ۱۴۰۲ برای متولدین فروردین 

شادی زندگی، هیجان و احساسات فراوان و با شکوه برای شماست. بهترین کارت برای هر نیت که دارید صد درصد به تحقق نزدیک خواهد گشت.

فال شمع ۱۵  اسفند ۱۴۰۲ برای متولدین اردیبهشت

با آشفتگی و اغتشاش‌های فکری خود را درگیر نسازید، زیرا جسم و روح شما بسیار حساس و شکننده است / صحبت‌هایی راجع به شخص شما خواهد شد که موجب خشنودی و رضایت قلبی شما خواهد شد. بزودی مسیری را در زندگی انتخاب خواهید کرد که مثبت و روشن است و با نتیجه‌ای عالی همراه است. تردید به خود راه ندهید.

فال شمع ۱۵ اسفند ۱۴۰۲ برای متولدین خرداد

از نظر شرایط فیزیکی و جسمی کمی به بیماری و شرایط نا مساعد مبتلا خواهید شد که خیلی زود رفع خواهد شد؛ و جای آن را سلامتی و تندرستی کامل خواهد گرفت. / نسبت به مشکلی حاد امیدواری بسیاری برای شما وجود خواهد داشت

فال شمع ۱۵ اسفند ۱۴۰۲ برای متولدین تیر

 یقین داشته باشید آنچه در آرزوی بدست آوردنش هستید، بدست خواهید آورد. بزودی تغییراتی ایجاد خواهد شد که باعث خوشحالی و خشنودی شما خواهد بود / بسیاری از کار‌های عقب آفتاده شما انجام خواهد شد، نگران کار‌های عقب افتاده خود نباشید / در یک بانک یا موسسه معتبر سرمایه گذاری بلند مدت مالی خواهید کرد.

فال شمع ۱۵ اسفند ۱۴۰۲ برای متولدین مرداد

در کاری که در پیش گرفته اید، افراط و تفریط نداشته باشید با کمی صبر و حوصله موفق خواهید شد / در یک مسابقه یا امتحان، یا در یک قرعه کشی بزرگ شانس بسیاری همراه با شما خواهد بود / پولی به دست شما خواهد رسید که موجب آسایش خاطر شما خواهد شد و بخشش‌های مالی زیادی با گشاده دستی به دیگران خواهید کرد.

فال شمع ۱۵ اسفند ۱۴۰۲ برای متولدین شهریور

فرصت‌هایی استثنایی در زندگی در پیش روی شما قرار خواهد گرفت که خودتان از آن تعجب خواهید کرد / در آینده مدتی را در خارج از کشور اقامت خواهید داشت.

فال شمع ۱۵ اسفند ۱۴۰۲ برای متولدین مهر

 یک یا دو در بسته یا مشکل برای شما به خوبی با کمک یک شخص و تلاش خودتان بر طرف خواهد شد. نگرانی نداشته باشید / از عشق‌های مجازی و شرارت‌های آن بر حذر باشید.

فال شمع ۱۵  اسفند ۱۴۰۲ برای متولدین آبان

پیغام یا خبری شاد کننده و مثبت به شما خواهد رسید که شما را به اندازه یک عروسی خوشحال خواهد کرد / شخصی برای شما قدم خیری خواهد برداشت که در زندگی فردی و اجتماعی شما بسیار موثر است و شما را به آرامش لازم خواهد رساند و باید قدر دان لطف و محبت او باشید. 

فال شمع ۱۵ اسفند ۱۴۰۲ برای متولدین آذر

توکل به خداوند را در دشواری‌ها و سختی‌ها هرگز از دست ندهید. مطمین باشید گره بسته شما گشوده خواهد شد. / برای کسالتی مختصر از نظر جسمی یا روحی، به نزد پزشک خواهید رفت. برای انجام کاری قانونی به نزد وکیل تا قاضی خواهید رفت.

فال شمع ۱۵  اسفند ۱۴۰۲ برای متولدین دی

 اگر در تصمیمی تردید و دو دلی داید، در انجام آن کمی درنگ و تاخیر نمایید؛ و در زمانی مناسب‌تر و در شرایطی آرام‌تر تصمیم خود را بگیرید. / جایی می‌خواهید بروید. شک و تردید نداشته باشید، با روی باز و گشاده از شما استقبال خواهد شد / ارتباط خود را با خداوند محکم‌تر کنید.

فال شمع ۱۵  اسفند ۱۴۰۲ برای متولدین بهمن

ارتباط خود را با خداوند محکم‌تر کنید / دور همی یا مهمانی و شادی‌های خانوادگی، فامیلی یا دوستانه در پیش خواهیدداشت / در یک شادی قرار خواهید گرفت، شرکت در جشن یا شادی که شما زیاد بدان تمایل ندارید. رفتن یا نرفتن به این جشن، به رای و نظر خودتان بستگی دارد.

فال شمع ۱۵ اسفند ۱۴۰۲ برای متولدین اسفند

در یک مسابقه یا امتحان، یا در یک قرعه کشی بزرگ شانس بسیاری همراه با شما خواهد بود / شادی زندگی، هیجان و احساسات فراوان و با شکوه برای شماست. بهترین کارت برای هر نیت که دارید صد درصد به تحقق نزدیک خواهد گشت.

 

tags # فال شمع
سایر اخبار
ارسال نظرات
غیر قابل انتشار: ۰ | در انتظار بررسی: ۰ | انتشار یافته:
گوناگون