فال شمع روزانه (امروز شنبه ۳۰ دی ۱۴۰۲)

فال شمع روزانه (امروز شنبه ۳۰ دی ۱۴۰۲)
در مطلب حاضر فال شمع روزانه متولدین ماه‌های مختلف ارائه شده است. البته باید توجه داشت که فال ارائه شده بیشتر جنبه سرگرمی دارد. 
کد خبر: ۳۳۲۵
|
۳۰ دی ۱۴۰۲ - ۰۱:۳۰

فال شمع روزانه از جمله فال‌های پرطرفداری است که افراد مختلف در زمینه پیش‌بینی امور و انجام کار‌های روزانه به آن رجوع می‌کنند. این نوع فال از طریق اشکالی که اشک‌های شمع در آب ایجاد می‌کند، تعبیر می‌شود. 

به گزارش «زی‌سان»، در ارتباط با فلسفه (چیستی) فال شمع باید توجه داشت که سوختن شمع به عنوان رخدادی در نظر گرفته می‌شود که در آن چهار عنصر آب، آتش، باد و خاک را با خود دارد. موم شمع عنصر خاک، شعله شمع عنصر آتش، دود عنصر باد و مومی که ذوب می‌شود عنصر آب است.

گفته می‌شود که شمع نماد یک خلقت کامل است که چهار عنصر اصلی را در کنار یکدیگر دارد و زمانی که این عناصر در کنار یکدیگر باشند، دعا برآورده و حاجت روا می‌شود. شاید همین باور موجب شده در مراسم عرفانی، مکان‌های مقدس، مراسم تولد و حتی عزاداری‌ها شمع را روشن کنند. غالبان در لحظه برافروختن شمع باید فرد حاجت، دعا یا آرزویی داشته باشد و بعد آن را خاموش کند. گفته می‌شود زمانی که شمع در حال سوختن است، دعا کردن شما به پرودگار متصل‌تر شده و استجابت دعا را بالا می‌برد. 

در فال شمع رنگ نور شمع، نحوه سوختن شمع و ذوب شدن آن اهمیت دارد. با این مقدمات آن‌چه در ادامه خواهد آمد فال شمع امروز امروز شنبه ۳۰  دی برای متولیدن ماه‌های مختلف است.

فال شمع ۳۰ دی ۱۴۰۲ برای متولدین فروردین 

در یک مجلس غم و اندوه مقداری در زحمت خواهید افتاد، اما چندان مهم نیست / از عشق‌های مجازی و شرارت‌های آن بر حذر باشید / یک سند یا قرار داد شغلی را امضا خواهید کرد که به نفع شما خواهد بود / ارتباط خود را با خداوند محکمتر کنید / زندگی و آینده فرزند یا فرزندان شما بسیار درخشان خواهد بود و به سعادت و خوشبختی مورد نظر خواهید رسید.

فال شمع ۳۰ دی ۱۴۰۲ برای متولدین اردیبهشت

از یک شرایط نا مساعد و نا هموار، رها خواهید شد و به احساس آرامش فوق العاده‌ای دست خواهید یافت. / از عشق خود پیروزی و موفقیت و شادی نصیبتان خواهد شد / به یک مسافرت داخلی خواهید رفت / در آینده مدتی را در خارج از کشور اقامت خواهید داشت / در مورد مساله‌ای که احساس نا امیدی و خستگی روحی می‌کنید، نگران نباشد، زیرا در حال برطرف شدن است.

فال شمع ۳۰ دی ۱۴۰۲ برای متولدین خرداد

در مورد مساله‌ای که احساس نا امیدی و خستگی روحی می‌کنید، نگران نباشد، زیرا در حال برطرف شدن است / به آموختن حرفه‌ای جدید خواهید پرداخت / شرایط زندگی شما به یکباره و ناگهانی به شرایطی بسیار عالی تبدیل خواهد شد و به یک مقام بالا و موقعیتی برجسته نایل خواهید شد / شما فردی جسور و شجاع هستید که به هر چه اراده کنید به خواسته و نیاز قلبی خود خواهید رسید. زیرا همواره توکلتان بر خدا است.

فال شمع ۳۰ دی ۱۴۰۲ برای متولدین تیر

شما شهرت و معروفیت بزرگی در آینده کسب خواهید کرد / در تعطیلات به یک سفر خواهید رفت. ممکن است آ منطقه خوش آب و هوا باشد / کودک یا بچه‌ای در کنارتان یا نزدیکانتان هست، به او کمک کنید تا نسبت به شما و مسایل اطرافش حس بهتری داشته باشد / شخصی نسبت به پیمان دوستی خود با شما وفادار است و صمیمیت خود را حفظ خواهد کرد؛ و برای ادامه این صمیمیت تلاش می‌کند. / در کاری بیش از اندازه بر خود سخت گرفته اید.

فال شمع ۳۰ دی ۱۴۰۲ برای متولدین مرداد

پیغام یا خبری شاد کننده و مثبت به شما خواهد رسید که شما را به اندازه یک عروسی خوشحال خواهد کرد / با شخص نزدیک یا یکی از بستگان خود مواجه خواهید شد که مشکل کوچک و غم و اندوهی دارد که با مشورت کردن با شما گره از کارش باز خواهد شد و مشکلش به زودی بر طرف خواهد شد. / شخصی در حق شما بدی و شرارتی خواهد کرد. اما شما او را مورد عفو و بزرگواری خود قرار خواهید داد.

فال شمع ۳۰ دی ۱۴۰۲ برای متولدین شهریور

یک هدیه بزرگ و گران قیمت برای شرکت در یک ضیافت یا مهمانی مجلل خواهید خرید / پولی به دست شما خواهد رسید که موجب آسایش خاطر شما خواهد شد و بخشش‌های مالی زیادی با گشاده دستی به دیگران خواهید کرد / در مساله یا موضوعی با شخصی خردمند به مشورت خواهید پرداخت که نتیجه امیدوار کننده و مثبتی برای شما به دنبال دارد / در یک رشته هنری خواهید درخشید و به موفقیت‌های بسیاری در این رشته دست خواهید یافت.

فال شمع ۳۰ دی ۱۴۰۲ برای متولدین مهر

تحت تاثیر یک سازش یا آشتی دوستانه پس از یک قهر و جدایی عاطفی، به آرامش بسیار دست خواهید یافت / به یک سفر سیاحتی یا زیارتی و یا یک سفر توریستی به خارج از کشور خواهید رفت / همسر شما برای یک ماموریت کاری سفری به خارج از کشور خواهد داشت / از موانع و مشکلاتی که احیانا از آن‌ها هراس دارید با بردباری و پایداری خود با موفقیت گذر خواهید کرد.

فال شمع ۳۰ دی ۱۴۰۲ برای متولدین آبان

از شخصی که بسیار او را دوست می‌دارید سخنی می‌شنوید که بسیار منتظر آن هستید / نگران پولی از دست رفته هستید. نگران نباشید این پول به شما خواهد رسید / آرامشی را که در انتظار دارید در زندگیتان حاکم شود، این آرامش را بزودی در اوضاع و شرایط زندگی خود شاهد خواهید بود / نگرانی در رابطه با مشکل کوچکی که دارید بزودی برطرف خواهد شد / دیدار و روبوسی با یک یا چند نفر از بستگان یا دوستان نزدیک خواهید داشت.

فال شمع ۳۰ دی ۱۴۰۲ برای متولدین آذر

از نظر شرایط فیزیکی و جسمی کمی به بیماری و شرایط نا مساعد مبتلا خواهید شد که خیلی زود رفع خواهد شد؛ و جای آن را سلامتی و تندرستی کامل خواهد گرفت. / آرامشی را که در انتظار دارید در زندگیتان حاکم شود، این آرامش را بزودی در اوضاع و شرایط زندگی خود شاهد خواهید بود / یک سند یا قرار داد شغلی را امضا خواهید کرد که به نفع شما خواهد بود / در باره یک مساله یا در یک مشاجره تنش و اضطرابی زود گذر خواهید داشت.

فال شمع ۳۰ دی ۱۴۰۲ برای متولدین دی

در تعطیلات به یک سفر خواهید رفت. ممکن است آ «منطقه خوش آب و هوا باشد / هفته آینده برای شما بسیار خوب و شادی آفرین خواهد بود / به هدف و مقصودی که دارید، روز به روز و لحظه به لحظه نزدیک‌تر خواهید شد / یک معجزه احساسی و عشقی در زندگی شما به یکباره و ناگهانی پیش خواهد آمد که سعی کنید این فرصت را از دست ندهید.

فال شمع ۳۰ دی ۱۴۰۲ برای متولدین بهمن

دیدار و روبوسی با یک یا چند نفر از بستگان یا دوستان نزدیک خواهید داشت / نزد شخصی مقام دار و کاردان به کار مشغول خواهید شد که با موفقیت و پیروزی فراوانی همراه خواهد بود / نگران پولی از دست رفته هستید. نگران نباشید این پول به شما خواهد رسید / دست به کار تجارت و معامله خواهید زد و در این امر بسیار برجسته و دارای ثروت زیادی خواهید شد. / یک پیشنهاد شغلی به شما خواهد شد که توام با موفقیت و سود مالی بسیاری خواهد بود.

فال شمع ۳۰ دی ۱۴۰۲ برای متولدین اسفند

در یک بانک یا موسسه معتبر سرمایه گذاری بلند مدت مالی خواهید کرد / با یک فرد جدید دوست و آشنا می‌شوید و روابط دوستانه خود را گسترش خواهید داد. آن را به فال نیک بگیرید / خبر و پیغامی به شما می‌رسد که متعلق به شخص پیام آور است و شما نیز از شنیدن خبری که به او رسیده خوشحال می‌شوید. / پیغامی که حامل شادی و سعادت فراوان برای شماست، به شما خواهد رسید / دوری و بی خبر ماندن از کسی شما را آزار می‌دهد و باعث غم و غصه شما شده است.

سایر اخبار
ارسال نظرات
غیر قابل انتشار: ۰ | در انتظار بررسی: ۰ | انتشار یافته:
گوناگون