چاق‌ترین ورزشکار المپیک با گریه رفت!

چاق‌ترین ورزشکار المپیک با گریه رفت!
محمدعلی مصری نتوانست مانع از شکست تیم ملی هندبال کشورش در برابر اسپانیا شود.
کد خبر: ۲۹۸۱۹
|
۱۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۶

در یکی از مهم‌ترین دیدار‌های محله یک چهارم نهایی هندبال مردان در المپیک پاریس ۲۰۲۴ اسپانیا و مصر به مصاف یکدیگر رفته بودند که در جریان یک دیدار بسیار جنجالی و حساس، اسپانیا موفق شد با نتیجه ۲۹ بر ۲۸ در جدالی حساس و نفس‌گیر پیروز شود و راهی مرحله بعد شود.

این در حالی است که محمدعلی، سنگربان سنگین وزن تیم هندبال مصر که در بازی‌های گذشته عملکردش مورد توجه هواداران قرار گرفته بود، در بازی امروز هم سعی داشت تا بتواند مانع از شکست تیم ملی کشورش شود و مهار‌های خوبی داشت ولی در لحظه بزنگاه و در زمانی که ثانیه شمار به کار افتاده بود، نتوانست ضربه بازیکن اسپانیا را کنترل کند به دروازه‌اش در بدترین زمان ممکن فرو ریخت!

او که پیش‌تر استایلش مورد توجه هواداران قرار گرفته بود، برای رسانه هم یک شخصیت تعجب برانگیز محسوب می‌شد چرا که می‌توان او را چاق‌ترین ورزشکار تاریخ المپیک قلمداد کرد. 

چاق‌ترین ورزشکار المپیک با گریه رفت!

چاق‌ترین ورزشکار المپیک با گریه رفت!

محمدعلی ۳۱ ساله اگر توپی را نتواند با دست مهار کند، جثه عظیمش و سینه محکمی که دارد باعث می‌شود حجم زیادی از دروازه پوشانده شود که البته خودش هم پس از هر مهار با فریادی که در سالن می‌زد، جنگ روانی قابل توجهی را علیه بازیکنان حریف به وجود می‌آورد که این موضوع موجب می‌شد هواداران همواکنش خاصی نشان دهند و پس از هر مهار نام او را در سالن فریاد زنند.

حالا بدین ترتیب تیم هندبال مردان مصر از دور مسابقات کنار رفت و اسپانیا به عنوان یکی از چهار تیم برتر المپیک پاریس در رشته هندبال شناخته شد.

سایر اخبار
ارسال نظرات
غیر قابل انتشار: ۰ | در انتظار بررسی: ۰ | انتشار یافته:
گوناگون