رواج پدیده عجیب «نولوس»؛ برداشتن آلت تناسلی یا بیضه‌های مردان در اروپا!

رواج پدیده عجیب «نولوس»؛ برداشتن آلت تناسلی یا بیضه‌های مردان در اروپا!
رهبر باندی که آلت تناسلی مردان را می‌برید و فیلم‌هایش را روی سایت می‌گذاشت به ۲۲ سال زندان محکوم شد
کد خبر: ۱۹۹۴۸
|
۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۲۱

رهبر یک دسته معتقدان به فرهنگ «اصلاح بدن» که اندام تناسلی مردان را می‌برید و ویدئوهایش را در وب‌سایت خود می‌گذاشت روز پنجشنبه ۹ مه (۲۰ اردیبهشت) در دادگاهی در لندن به دستکم ۲۲ سال زندان محکوم شد.

دادستان‌های بریتانیایی می‌گویند «ماریوس گوستاوسون»، اهل نروژ، در چندین جراحی بسیار خطرناک اخته‌سازی که شامل برداشتن آلت تناسلی یا بیضه‌های مردان داوطلب می‌شده شرکت داشته است.

این عمل به خرده‌فرهنگی مربوط است که در آن مردان می‌خواهند با برداشتن آلت تناسلی یا بیضه‌هایشان به اصطلاح «نولوس» (Nullos) شوند. 

این نام و فرآیند به معنی خنثی‌سازی و «بی‌ارزش سازی» دستگاه تناسلی از طریق جراحی و برداشتن آن است. در برخی جوامع معتقد، این کار به عنوان مرحله‌ای آئینی از پالایش جسم و عبور به عالم بالا دیده می‌شود.

رواج پدیده عجیب «نولوس» یا برداشتن آلت تناسلی یا بیضه‌های مردان در اروپا

آقای گوستاوسون متهم شده بود که برخی از مراحل این جراحی‌ها را تصویربرداری می‌کرده و فیلم آنها را در وب سایت خودش که ۲۳ هزار کاربر داشته در معرض فروش می‌گذاشته است. به گفته مقامات قضایی، وی بین سال‌های ۲۰۱۷ تا ۲۰۲۱ از محل فروش این ویدئو‌ها بیش از ۳۰۰ هزار دلار درآمد کسب کرده است.

گوستاوسون سال گذشته به ارتکاب ۱۳ فقره جرم از جمله توطئه برای ایجاد صدمات شدید بدنی، وارد آوردن آسیب شدید بدنی به افراد و همینطور داشتن اموال مجرمانه از طریق پول به دست آمده از وب سایت خود اعتراف کرده بود.

کارولین کاربری، دادستان، گفت تمامی مردانی که تحت عمل جراحی قرار گرفته بودند با قطع عضو خود موافقت کرده بودند، اما از آنجایی که شخص به طور قانونی نمی‌تواند به نقص عضو خود رضایت دهد دادگاه پرونده کیفری و رویه قانونی مربوط به آن را حتی با وجود عدم شکایت فرد دنبال می‌کند.

آقای کاربری همچنین گفت که بسیاری از قربانیان افرادی آسیب‌پذیر بوده و توسط گوستاوسون و همفکرانش تحت فشار قرار گرفته بوده‌اند.

خود گوستاوسون پیش از این در سال ۲۰۱۷ رضایت داده بود که آلت تناسلی‌اش را در خانه‌اش در لندن ببرند. او همچنین موافقت کرده بود که پای چپش را پس از غوطه‌ور سازی عمدی در یخ خشک در سال ۲۰۱۹ قطع کنند.

دو مرد در ژانویه امسال به خاطر نقش خود در این اقدامات به زندان افتادند.

دادستان‌ها گفته‌اند که گوستاوسون برخی از اندام‌های قطع‌شده بدن‌ها را در فریزر یخچال خود نگه داشته و پیام‌های رد و بدل شده حاکی از آن است که او قصد داشته برخی از این اندام‌ها را به فروش برساند.

قاضی مارک لوکرافت گفت که گوستاوسون «مغز متفکر پشت این کار وحشتناک و مهوع» بوده است. وی اضافه کرد که برخی از مراحل کار‌های او «کمی بیشتر از قصابی انسان» بوده است.

در دادگاه روز پنجشنبه شش مرد دیگر نیز به اتهام همدستی با او محکوم شدند که چهار نفر از آنها نیز به جرم ایجاد صدمات شدید بدنی اعتراف کرده بودند.

سایر اخبار
ارسال نظرات
غیر قابل انتشار: ۰ | در انتظار بررسی: ۰ | انتشار یافته:
گوناگون