در پی شهادت ابراهیم رئیسی دانشگاه‌ها و مدارس چند روز تعطیل می‌شوند؟

در پی شهادت ابراهیم رئیسی دانشگاه‌ها و مدارس چند روز تعطیل می‌شوند؟
در پی شهادت سید ابراهیم رئیسی و هیات همراه در خصوص تعطیلی دانشگاه‌ها و مدارس تاکنونی خبر رسمی اعلام نشده است، اما سخنگوی وزارت علوم تحقیقات و فناوری درباره تعطیلی دانشگاه‌ها پیامی صادر کرده است.
کد خبر: ۲۱۱۷۴
|
۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۸

زی‌سان: در پی شهادت ابراهیم رئیسی و هیات همراه در خصوص تعطیلی دانشگاه‌ها و مدارس تاکنونی خبر رسمی اعلام نشده است، اما سخنگوی وزارت علوم تحقیقات و فناوری درباره تعطیلی دانشگاه‌ها پیامی صادر کرده است این در حالی است که فردا مجلس شورای اسلامی جلسه علنی ندارد و دو مراسم اختتامیه دوره یازدهم و افتتاحیه دوره دوازدهم به سبک و سیاق قبلی برگزار نخواهد شد.

به گزارش زی‌سان، سخنگوی وزارت علوم تحقیقات و فناوری وضعیت فعالیت دانشگاه‌های کشور به خبرگزاری مهر گفت: فعالیت دانشگاه‌ها تا اطلاع از طرف دولت برقرار است. دکتر علی شمسی‌پور سخنگوی وزارت علوم تحقیقات و فناوری در پیامی خطاب به رؤسای دانشگاه‌ها اعلام کرد: «فعالیت‌های دانشگاه (اعم از آموزشی و پژوهشی) برقرار باشد، اهتمام اساتید بزرگوار در تشکیل کلاس‌ها مورد انتظار است.

با توجه به تاکید دیشب مقام معظم رهبری و تا اعلام نوع تعطیلی و عزای عمومی از طرف دولت، کلاس‌ها و کار‌ها طبق روال استمرار داشته باشد.»

هم چنین رئیس مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت نظام آموزشی وزارت آموزش و پرورش درباره وضعیت تعطیلی مدارس به خبرگزاری صدا و سیما گفت: امروز همه آزمون‌های مدارس طبق برنامه برگزار می‌شود.

زارعی، رئیس مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت نظام آموزشی وزارت آموزش و پرورش گفت: امروز امتحانات دانش آموزان در مدارس سراسر کشور برقرار است.

زارعی گفت: در صورت اعلام عزای عمومی، امتحانات نهایی دانش آموزان در روز‌های آینده طبق برنامه برگزار می‌شود.

سخنگوی وزارت آموزش و پرورش نیز گفت: هم اکنون تمام برنامه‌ها طبق روال قبل است و امتحانات داخلی و نهایی دانش آموزان طبق برنامه قبلی برگزار خواهد شد.

فرهادی افزود: با این حال اگر تصمیم جدیدی در این باره گرفته شود تا ساعت ۹ امشب اطلاع رسانی خواهد شد.

سایر اخبار
ارسال نظرات
غیر قابل انتشار: ۰ | در انتظار بررسی: ۰ | انتشار یافته: