فال شمع روزانه برای متولدین ماه‌های مختلف امروز یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

فال شمع روزانه برای متولدین ماه‌های مختلف امروز یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
در مطلب حاضر فال شمع روزانه متولدین ماه‌های مختلف ارائه شده است. البته باید توجه داشت که فال ارائه شده بیشتر جنبه سرگرمی دارد.
کد خبر: ۲۰۹۴۲
|
۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۱:۵۱

فال شمع روزانه از جمله فال‌های پرطرفداری است که افراد مختلف در زمینه پیش‌بینی امور و انجام کار‌های روزانه به آن رجوع می‌کنند. این نوع فال از طریق اشکالی که اشک‌های شمع در آب ایجاد می‌کند، تعبیر می‌شود.  

به گزارش «زی‌سان»، در ارتباط با فلسفه (چیستی) فال شمع باید توجه داشت که سوختن شمع به عنوان رخدادی در نظر گرفته می‌شود که در آن چهار عنصر آب، آتش، باد و خاک را با خود دارد. موم شمع عنصر خاک، شعله شمع عنصر آتش، دود عنصر باد و مومی که ذوب می‌شود عنصر آب است.

گفته می‌شود که شمع نماد یک خلقت کامل است که چهار عنصر اصلی را در کنار یکدیگر دارد و زمانی که این عناصر در کنار یکدیگر باشند، دعا برآورده و حاجت روا می‌شود. شاید همین باور موجب شده در مراسم عرفانی، مکان‌های مقدس، مراسم تولد و حتی عزاداری‌ها شمع را روشن کنند. غالبان در لحظه برافروختن شمع باید فرد حاجت، دعا یا آرزویی داشته باشد و بعد آن را خاموش کند. گفته می‌شود زمانی که شمع در حال سوختن است، دعا کردن شما به پرودگار متصل‌تر شده و استجابت دعا را بالا می‌برد.  

در فال شمع رنگ نور شمع، نحوه سوختن شمع و ذوب شدن آن اهمیت دارد. با این مقدمات آن‌چه در ادامه خواهد آمد فال شمع امروز یکشنبه ۳۰ اردیبهشت برای متولدین ماه‌های مختلف است.

فال شمع ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳برای متولدین فروردین

 از حادثه یا خطری جزیی به طور کامل و به موقع نجات پیدا می‌کنید. از مسایلی که در اطرافتان رخ خواهد داد عصبانی نشوید. از تنش‌ها و استرس‌ها بپرهیزید و سعی کنید خشم و غضب خود را کنترل کنید.

فال شمع ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ برای متولدین اردیبهشت

یغامی که حامل شادی و سعادت فراوان برای شماست، به شما خواهد رسید. در کار‌های خود (شغل) انساف موفقی هستید. در آینده موقعیت‌های بسیار بهتری در انتظارتان خواهد بود، سعی کنید از فرصت‌هایی که پیش رویتان قرار می‌گیرد، نهایت استفاده را ببرید

فال شمع ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ برای متولدین خرداد

در مورد نیت قلبی تان شادی زیادی به شما روی خواهد آورد. از صحبت‌ها و حرف‌های یکی از اعضای خانواده یا دوستان یا بستگان ناراحت می‌شوید که با مورد نوازش قرار گرفتن و مورد حمایت واقع شدن فردی، این تیرگی و کدورت بر طرف خواهد شد.

فال شمع ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ برای متولدین تیر

در مورد مساله‌ای که احساس نا امیدی و خستگی روحی می‌کنید، نگران نباشد، زیرا در حال برطرف شدن است. یک نفر به شدت به محبت و مهربانی شما نیاز‌مند است. محبت خود را از او دریغ نکنید.

فال شمع ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳برای متولدین مرداد

تعصب یا قهر یا کینه توزی نسبت به شخصی پیدا کرده یا می‌کنید، اما این موضوع به خوبی برطرف خواهد شد. ورود به محیطی جدید اینده شما را دستخوش نغییر و تحولی مثبت خواهد کرد.

فال شمع ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ برای متولدین شهریور

با شخص نزدیک یا یکی از بستگان خود مواجه خواهید شد که مشکل کوچک و غم و اندوهی دارد که با مشورت کردن با شما گره از کارش باز خواهد شد و مشکلش به زودی بر طرف خواهد شد. تحت تاثیر یک سازش یا آشتی دوستانه پس از یک قهر و جدایی عاطفی، به آرامش بسیار دست خواهید یافت.

فال شمع ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳برای متولدین مهر

یک پیشنهاد شغلی به شما خواهد شد که توام با موفقیت و سود مالی بسیاری خواهد بود.  یک یا دو در بسته یا مشکل برای شما به خوبی با کمک یک شخص و تلاش خودتان بر طرف خواهد شد. نگرانی نداشته باشید.

فال شمع ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ برای متولدین آبان

خبر و پیغامی به شما می‌رسد که متعلق به شخص پیام آور است و شما نیز از شنیدن خبری که به او رسیده خوشحال می‌شوید.. یک دلواپسی و نگرانی از شما می‌گذرد. خدا به شما کمک خواهد کرد.

فال شمع ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ برای متولدین آذر

توکل به خداوند را در دشواری‌ها و سختی‌ها هرگز از دست ندهید. مطمین باشید گره بسته شما گشوده خواهد شد. روابط عاشقانه و احساسی خواهید داشت یک تلفن یا پیغام یا نامه بسیار خوشحال کننده از شخصی که به او علاقه مندید خواهید داشت و بسیار شاد می‌شوید. موفقیت شما بواسطه تلاش و کوشش خودتان حتمی و صد درصد خواهد بود

فال شمع ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ برای متولدین دی

کارت مراد. شما صد درصد به انچه در نیت دارید خواهید رسید. در یک گردهمایی بزرگ شرکت خواهید کرد که این موضوع بسیار به نفع شماست.

فال شمع ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ برای متولدین بهمن

فرصت‌هایی استثنایی در زندگی در پیش روی شما قرار خواهد گرفت که خودتان از آن تعجب خواهید کرد. نگران تندرستی و سلامتی خود نباشید، هیچ بیماری خطرناکی شما را تهدید نخواهد کرد.

فال شمع ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ برای متولدین اسفند

در یک مجلس غم و اندوه مقداری در زحمت خواهید افتاد، اما چندان مهم نیست . به یک تولد، عروسی یا مهمانی با شکوه دعوت خواهید شد. مراقب یک خسارت مالی یا گم شدن شی در خانه خود باشید.

tags # فال شمع ، فال
سایر اخبار
ارسال نظرات
غیر قابل انتشار: ۰ | در انتظار بررسی: ۰ | انتشار یافته:
گوناگون