(ویدئو) پیکر ابراهیم رئیسی و امیرعبداللهیان چگونه و توسط چه کسانی از محل سانحه خارج شد؟

(ویدئو) پیکر ابراهیم رئیسی و امیرعبداللهیان چگونه و توسط چه کسانی از محل سانحه خارج شد؟
تصاویری از انتقال پیکر‌های سانحه بالگرد ابراهیم رئیسی توسط امدادگران هلال احمر و تکاوران نیروی زمینی ارتش به مناطق پایین دست را ببینید.
کد خبر: ۲۱۱۷۸
|
۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۸

زی‌سان: بعد از پیدا کردن بقایای هلیکوپتر حامل سید ابراهیم رئیسی و وزیرخارجه و برخی همراهان ایشان، تلاش برای انتقال پیکر شهدای سانحه هوایی آغاز شد و بعد از ساعتی پیکر شهدا به پایین منتقل شد. تصاویری از انتقال پیکر‌های سانحه بالگرد ابراهیم رئیسی توسط امدادگران هلال احمر و تکاوران نیروی زمینی ارتش به مناطق پایین دست را ببینید.

به گزارش زی‌سان؛ گفتنی ست، عصر روز یکشنبه، ۳۰ اردیبهشت ماه و پس از آنکه رئیس جمهور و تیم همراه در حال بازگشت از مراسم افتتاح سد «قیز قلعه‌سی» در مرز مشترک میان ایران و جمهوری آذربایجان بودند، خبری مبنی بر وقوع حادثه برای بالگرد حامل رئیس جمهور و همراهانش در رسانه‌ها منتشر شد، خبری که پس از اظهارات ضد و نقیض مختلف از سوی رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر به تایید رسید.

سرانجام بعد از گذشت حدود ۱۵ ساعت جستجو در این محل و علیرغم وجود مه شدید، بارش باران و تاریکی هوا امدادگران جمعیت هلال احمر موفق به شناسایی محل سقوط این بالگرد در منطقه‌ای به نام «طویل» شدند. پس از آن نیز تیم‌های امدادی و نظامی در محل حاضر شده و اقدامات خود را آغاز کردند. 

سایر اخبار
نظرات بینندگان
Iran (Islamic Republic of)
person
صادق بزی
cm_time
۱۴:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۲/۳۱
cm
انالله واناالیه راجعون ای ملت بزرگ ایران همگان ودنیا نگر یست وگریست برمظلومیت مردان سربلندوسرافرازاین دیار جایگاهشان بهشت برین باد
ارسال نظرات
غیر قابل انتشار: ۰ | در انتظار بررسی: ۰ | انتشار یافته: ۱
گوناگون