(ویدئو) ماجرای اختلاف ارژنگ امیرفضلی و مهران مدیری چیست؟

(ویدئو) ماجرای اختلاف ارژنگ امیرفضلی و مهران مدیری چیست؟
نصرالله رادش هفته گذشته در گفت‌وگو با فرهادی عشوندی در برنامه ستاره بازی عنوان کرد کرد حداقل۴۰ درصد از موفقیت ساعت خوش مدیون ارژنگ امیرفضلی و مرحوم داود اسدی است.
کد خبر: ۲۰۳۳۹
|
۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۱۰

نصرالله رادش هفته گذشته در گفتگو با فرهادی عشوندی در برنامه ستاره بازی (خبرآنلاین) عنوان کرد کرد حداقل۴۰ درصد از موفقیت ساعت خوش مدیون ارژنگ امیرفضلی و مرحوم داود اسدی است و اگر من (رادش) در آنجا گُل کردم مدیون آن نوشته‌ها هستم.

رادش این بخش را در صفحه خود بازنشر کرد و ارژنگ امیرفضلی در بخش کامنت‌ها برایش نوشت: «عزیزم قربون صداقتت. لطف داری ولی مهران مدیری میگه همه‌اش کار من بوده، تو هم بگو کار اون بوده، یک وقت ناراحت نشه از عظمتش کم نشه غصه می‌خوره»

ویدئو| این فیلم، مهران مدیری را از اتهامات مبرا کرد

این در حالی که مهران مدیری در گفتگو با کیوان کثیریان و امیر پوریا در برنامه «ستاره سینما» در تابستان ۱۳۹۶ به بهانه اکران «ساعت پنج عصر» درباره امیرفضلی و داود اسدی سخن می‌گوید. مدیری در ادامه درباره نقش موثر برادران قاسمخانی، امیرمهدی ژوله و مرحوم خشایار الوند نیز توصیحاتی می‌دهد و از تمام نویسندگان آثارش تقدیر می‌کند.

در دهه‌های گذشته بار‌ها این گزاره توسط برخی هنرمندان و منتقدان مطرح شده که «مدیری سعی می‌کند بگوید همه کاره است» یا برخی مخاطبان بر این باور هستند که «مهران مدیری همه کارهایش را هم می‌نویسد، هم تهیه می‌کند و بازی می‌کند. او همه فن حریف است.» و یا گفته می‌شد «او نام خودش را اول تیتراژ می‌نویسد و نقش مهم قصه را ایفا می‌کند.»

شاید همه این حواشی باعث شد مهران مدیری از سریال «ویلای من» تا کنون اسامی بازیگران را در تیتراژ به ترتیب حروف الفبا ذکر کند و با توجه به این که اول فامیلی‌اش حرف «م» است نامش در انتهای لیست بازیگران عنوان شود.

منبع: برترین‌ها

سایر اخبار
نظرات بینندگان
Iran (Islamic Republic of)
person
ناشناس
cm_time
۱۲:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۴
cm
امیرفضلی خود شیرینی زیادی داره حتما
ارسال نظرات
غیر قابل انتشار: ۰ | در انتظار بررسی: ۰ | انتشار یافته: ۱
گوناگون