ماجرای خبر یک جدایی جنجالی

پشت‌پرده استوری جنجالی همایون شجریان؛ همایون و سحر دولتشاهی از هم جدا شدند

پشت‌پرده استوری جنجالی همایون شجریان؛ همایون و سحر دولتشاهی از هم جدا شدند
برای بسیاری از مخاطبان و طرفداران او این پرسش ایجاد شده که چرا همایون چنین واکنش شدیداللحنی را نشان داده است.
کد خبر: ۲۰۵۱۵
|
۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۱:۵۷

زی‌سان: شاید باورش برای خود همایون هم سخت بوده باشد که امروز بعد از بیدار شدن حجم گسترده توجهات رسانه‌ای به زندگی شخصی‌اش را باور کند. استوری سحرگاهی او همچون یک بمب خبری بود که توجهات را در فضای مجازی و رسانه‌ها به سوی خود جلب کرد. 

به گزارش «زی‌سان»، همایون شجریان در اینستاگرام خود نوشت: «عزیزان دل به این مزخرفات توجه نکنید. نه خیانتی در کار من و سحر جان بوده، نه بچه‌ای که بخواد انداخته بشه. تا همیشه حمایت و رفاقت پابرجاست. خسته شد صبر ما.»

پشت پرده استوری سحرگاهی جنجالی همایون شجریان | آیا طلاق همایون و سحر واقعیت دارد؟

همین استوری کافی بود تا ماجرای جدایی سحر دولتشاهی و همایون شجریان بیش از هر زمان دیگری رنگ وبوی واقعی به خود بگیرد، اما همچنان چرایی نگارش چنین متن بی‌سابقه‌ای از سوی خواننده نامی کشور محل پرسش است. 

خبر جدایی‌ای که پاپاراتزی بدنام منتشر کرد

چند روز قبل امین فردین پاپاراتزی بدنام ساکن آلمان که سابقه طویلی در طرح شایعات جنجالی و بعضا دروغین درباره سلبریتی‌ها دارد، در ویدئویی جنجالی در یوتیوب ادعا کرد سحر دولتشاهی از همایون شجریان طلاق گرفته است. همچنین این شخص ادعا‌هایی را مبنی بر خیانت به سحر دولت‌شاهی مطرح کرد. 

این ویدئوی جنجالی بازدید گسترده‌ای در فضای مجازی داشت. با وجود سابقه تاریک امین فردین، برای بسیاری نیز این پرسش مطرح شد که این دو شخصیت مشهور واقعا جدا شده‌اند یا خیر؟ به ویژه این قضیه در شرایطی بود که شایعاتی پیرامون برداشته شدن عکس‌های دو نفره توسط سحر دولتشاهی در شبکه‌های مجازی وجود داشت. 

پشت پرده استوری سحرگاهی جنجالی همایون شجریان | آیا طلاق همایون و سحر واقعیت دارد؟

استوری جنجالی همایون زیر ذره‌بین

در ارتباط با استوری همایون شجریان می‌توان چند نکته اساسی را مطرح کرد که عبارتند از:

۱- بر کسی پوشیده نیست که استوری جنجالی همایون شجریان پاسخی مستقیم به اظهارات امین فردین است.

۲- همایون شجریان در گذشته به عنوان یک خواننده که بخش بزرگی از شهرت‌اش را مدیون پدرش محمد رضا است، به حاشیه‌ها و خبر‌های رسانه‌ها اعتنای چندانی نداشت. حتی او نسبت به کلان‌ترین مسائل جامعه نیز چندان واکنش نشان نمی‌داد. حالا برای بسیاری از مخاطبان و طرفداران او این پرسش ایجاد شده که چرا همایون چنین واکنش شدیداللحنی را نشان داده است. 

۳- لحن پیام همایون مملو از عصبانیت است. به کار بردن جمله «به مزخرفات توجه نکنید» نشان می‌دهد که یک فشار روانی بزرگ بر روی او بوده و هست. در پایان نیز می‌نویسد «خسته شد صبر ما»؛ این جمله نیز نشان دهنده این است که صبر همایون لبریز شده که چنین پست شدیداللحنی را منتشر کرده است. 

پشت پرده استوری سحرگاهی جنجالی همایون شجریان | آیا طلاق همایون و سحر واقعیت دارد؟

۴- شجریان در بخش دوم از استوری خود، شائبه خیانت را رد می‌کند. البته او دو طرف را مخاطب قرار می‌دهد و می‌گوید نه در کار من و نه در کار سحر جان خیانتی نبوده است. 

۵- در بخش سوم از استوری همایون به شایعه سقط جنین سحر دولتشاهی می‌پردازد و آن را رد می‌کند. 

۶- اما در پایان و در مهم‌ترین بخش استوری شجریان گفته می‌شود: «تا همیشه حمایت و رفاقت پابرجاست». این جمله در درون خود دو معنا دارد. اول این‌که شجریان موضوع جدایی را رد نمی‌کند و دوم این‌که او می‌گوید رابطه آنها به رفاقت تبدیل شده که همیشه باید پابرجا باشد. در ضمن او آمادگی خود را برای حمایت از سحر دولتشاهی اعلام می‌کند. 

آقای همایون در شان شما نبود

به گزارش زی‌سان؛ پست همایون شجریان با واکنش انتقادی برخی روزنامه‌نگاران و فعالان فضای مجازی نیز همراه شد. برای نمونه رضا صائمی (روزنامه‌نگار) در اینستاگرام به ماجرای استوری جنجالی همایون شجریان نوشت: «واکنش همایون شجریان به حاشیه‌های زندگی خصوصی‌اش به گمانم در شان او نبود، گرچه می‌توان جمله "خسته شد صبر ما را" درک کرد. خاصه اینکه واکنش او به فردی فرومایه، چون امین فردین باشد.. لودگی و لحن لمپنی اش به کنار، آنچه او به عنوان افشاگری روایت می‌کند بیشتر به فاحشگی کلامی شبیه است تا حقیقت گویی!... پرده دری بی شرمانه است تا پرده برداری شجاعانه!.. لجن پراکنی است تا خبرنگاری!... او نه افشاگر ابتذال که احیاگر ابتذال است! نقد سلبریتی‌ها مثل هر گونه نقد دیگری هم به ادبیات تحلیلی نیاز دارد و هم ادب کلامی. هتاکی، نقادی نیست!... اینکه از بی آبرو و اعتبار کردن دیگران اعتباری برای خود بخریم و از میل مفرط مردم به مکاشفه و تجسس در زندگی خصوصی سلبریتی‌ها دکان بزنیم بیشتر مصداق پوفیوزی است تا پاپارتزی بودن! ... روزگار غریب که نه، روزگار متهوعی است که از جوانمردی‌های محمد علی فردین به ناجوانمردی‌های امین فردین رسیده‌ایم!»

پژمان موسو‌ی (روزنامه‌نگار) نیز می‌نویسد: برای من به شخصه نه زندگی خصوصی همایون شجریان و سحر دولتشاهی مهم است نه فکر می‌کنم به کسی ربطی دارد چه کسی با چه کسی رابطه دارد یا ندارد، یا چرا داشته، یا نداشته. آن‌قدر این کشور «مسئله» دارد که وقتی برای پرداختن به این حاشیه‌ها نیست. ولی وقتی فردی در جایگاهِ همایونِ شجریان خودش با دستِ خودش محتوایی درباره‌ی جدایی از پارتنرِ خود منتشر می‌کند و در آن از الفاظی استفاده می‌کند که زیبنده‌ی او و جایگاه‌اش نیست، نوشتن از آن موضوع، دیگر معنای سابق را ندارد و اتفاقا مسئله‌ای است که باید درباره‌ی آن نوشت. این، نه از سرِ بیکاری است، نه پرداختن به محتوایی زرد نه سَرَک کشیدن به زندگی خصوصی دیگران. اتفاقا آدم‌هایی در حد و اندازه‌ی آنها، که به درست یا غلط جایگاهی میان مردم و صاحبِ صدا و تریبونی در میان افکار عمومی هستند، خودشان و نوشته‌های‌شان و مواضع‌شان «مهم» است و باید درباره‌ی آن حرف زد. شخصا من و شما می‌توانیم صدا یا شخصیتِ همایون شجریان را دوست داشته باشیم یا نداشته باشیم، ولی او همایون شجریان است، یکی از سرمایه‌های فرهنگی و هنری ایران. اگر حتی درباره‌ی کسی، چون او و حرف‌ها و نوشته‌هایش هم نتوان نوشت پس درباره‌ی چه کسی می‌توان نوشت؟»

عکسی که بعد از جنجال همایون از سحر منتشر شد!

پس از جنجالی شدن استوری امروز همایون شجریان، ظهر امروز، یک عکس از پشت صحنه سریال افعی تهران از سحر دولتشاهی در رسانه‌ها منشتر شد که رسانه‌ها آن را به عنوان تصویری جدید از دولتشاهی در کنار معادی پس از جدایی از همایون شجریان معرفی کردند. 

پشت پرده استوری سحرگاهی جنجالی همایون شجریان | آیا طلاق همایون و سحر واقعیت دارد؟

 

سایر اخبار
نظرات بینندگان
Iran (Islamic Republic of)
person
ناشناس
cm_time
۱۵:۳۸ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۵
cm
اومدم که بنویسم که چرا باید چنین خبرهای زردی تیتر یک و برای مردم پربازدید بشه بعد دیدم جوری خبر رو کار کردید که انگار دارید پیچیدگی های رابطه آمریکا و هند رو بررسی میکنید!دیگه هیچی مات و مبهوت مونم و فقط میتنونم بگم متاسفم!
ارسال نظرات
غیر قابل انتشار: ۰ | در انتظار بررسی: ۰ | انتشار یافته: ۱
گوناگون