قیمت طلا و سکه امروز ۶ آذر ۱۴۰۲

قیمت طلا و سکه امروز ۶ آذر ۱۴۰۲
قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار امروز رشد ناچیزی داشت و به قیمت ۲ میلیون و ۴۴۱ هزار تومان و هر سکه امامی با افزایش ۱۱۶ هزار تومانی به ۲۸ میلیون و ۹۵۰ هزار تومان رسید.
کد خبر: ۱۱۰۱
|
۰۶ آذر ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۳

زی‌سان: قیمت طلا و سکه بر خلاف دیروز امروز روی نوار صعودی قرار گرفت و همه بازار‌های سکه و طلا رشد ناچیزی را تجربه کردند. 

به گزارش زی‌سان، قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار امروز با ۵۰۰ تومان افزایش نسبت به روز گذشته به ۲ میلیون و ۴۴۱ هزار تومان رسید و هر گرم طلای ۲۴ عیار نیز با افزایش ۶۰۰ تومانی روبرو شد و به ۳ میلیون و ۲۴۸ هزار تومان رشد کرد. 

طلای دست دوم و آبشده نقدی

قیمت هر گرم طلای آبشده نقدی در معاملات امروز بازار با ۷ هزار تومان افزایش به ۱۰ میلیون و ۵۷۴ هزار تومان رسید. همچنین هر گرم طلای دست دوم نیز در بازار امروز بدون تغییر نسبت به روز گذشته ۲ میلیون و ۴۰۸ هزار تومان معامله شد و هر مثقال طلا با ۶۰۰۰ تومان رشد به ۱۰ میلیون و ۵۷۶ هزار تومان رسید. 

قیمت سکه طلا 

قیمت هر سکه امامی طرح جدید امروز صعود کرد و اکنون هر سکه با ۱۱۶ هزار تومان افزایش ۲۸ میلیون و ۹۵۰ هزار تومان معامله می‌شود. این در حالیست که هر سکه بهار آزادی با حدود ۱۰۰ هزار تومان افزایش به ۲۵ میلیون و ۷۱۹ هزار تومان رسید.. 
هر نیم سکه اکنون ۱۵ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان و هر ربع سکه بهار آزادی ۱۰ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان و قیمت هر سکه گرمی اکنون ۵ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان است. به این ترتیب با تغییرات جدید حباب سکه امامی ۴ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان و حباب سکه بهار آزادی به ۱ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان کاهش یافته است.

سایر اخبار
ارسال نظرات
غیر قابل انتشار: ۰ | در انتظار بررسی: ۰ | انتشار یافته: