قیمت دقیق طلا و سکه در معاملات امروز چهارشنبه

قیمت دقیق طلا و سکه در معاملات امروز چهارشنبه
امروز با بازگشایی بازار سکه و طلا قیمت‌ در مسیرهای مختلفی حرکت کرد به طوری که تا لحظه تنظیم این خبر قیمت‌ طلا کاهش و قیمت انواع سکه‌ها به غیر از سکه امامی افزایش ناچیزی را تجربه کردند.
کد خبر: ۸۹۴
|
۰۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۴

زی‌سان: قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار امروز و تا این لحظه با کاهش ۵ هزار تومانی روبرو شده و به ۲ میلیون و ۴۱۸ هزار و ۳۰۰ تومان و طلای ۲۴ عیار نیز کاهش ۵۲۰۰ تومانی را تجربه کرده و به ۳ میلیون و ۲۲۵ هزار تومان رسیده است. همچنین دارندگان طلای دست دوم بدانند که قیمت هر گرم طلای دست دوم با کاهش ۴۱۰۰ تومانی اکنون در قیمت ۲ میلیون و ۳۸۵ هزار و ۸۴۰ تومان معامله می‌شود. 

قیمت هر مثقال طلا با ۱۶ هزار تومان کاهش تا لحظه تنظیم این خبر به ۱۰ میلیون و ۴۷۲ هزار تومان و طلای آب‌شده نقدی نیز با کاهش ۱۵ هزار تومانی تقریبا با همین قیمت یعنی ۱۰ میلیون و ۴۷۵ هزار تومان معامله می‌شود. 

سکه به غیر از سکه امامی طرح جدید نیز در مسیر صعودی قرار داشت به طوری که قیمت هر سکه امامی طرح جدید با ۶۵ هزار تومان کاهش به ۲۸ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان و سکه بهار آزادی نیز با ۳ هزار تومان افزایش به ۲۵ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان رسیده است. به این ترتیب حباب سکه امامی امروز ۶۳ هزار تومان کاهش پیدا کرده است. قیمت نیم سکه نیز با ۵۰ هزار تومان افزایش به ۱۵ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان و قیمت هر ربع سکه با ۵۰ هزار تومان رشد به ۱۰ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان رسیده است. گفتنیست که در حال حاضر قیمت سکه گرمی ۵ میلیون و ۷۷۰ هزار تومان، تمام سکه صادرات ۲۸۸ هزار و ۵۰۰ تومان، تمام سکه ملت ۲ میلیون و ۸۹۰ هزار تومان و تمام سکه رفاه ۲ میلیون و ۸۸۰ هزار تومان معامله می‌شود.

سایر اخبار
ارسال نظرات
غیر قابل انتشار: ۰ | در انتظار بررسی: ۰ | انتشار یافته: