قیمت دقیق طلا و سکه امروز ۲ آذر ۱۴۰۲

قیمت دقیق طلا و سکه  امروز ۲ آذر ۱۴۰۲
قیمت طلا و سکه و دلار امروز تغییراتی داشته و هر گرم طلای ۱۸ عیار افزایش ۸۵۰۰ تومانی را تجربه کرده و به ۲ میلیون و ۴۲۲ هزار و ۹۰۰ تومان رسیده است.
کد خبر: ۹۱۳
|
۰۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۰

زی‌سان: قیمت طلا امروز بر خلاف روز گذشته صعودی بود و هر گرم طلای ۱۸ عیار با افزایش ۸۵۰۰ تومانی به ۲ میلیون و ۴۲۲ هزار و ۹۰۰ تومان رسیده است.  

به گزارش زی‌سان، قیمت طلا امروز با رشد همراه بود و هر گرم طلای ۱۸ عیار با ۸۵۰۰ تومان افزایش به ۲ میلیون و ۴۲۲ هزار و ۹۰۰ تومان رسید. قیمت طلای ۲۴ عیار با رشد ۱۰ هزار و ۷۰۰ تومانی اکنون ۳ میلیون و ۲۲۹ هزار تومان به فروش می‌رسد. قیمت طلای دست دوم نیز افزایش بیش از ۷۲۰۰ تومانی داشته و هر گرم آن ۲ میلیون و ۳۸۹ هزار تومان است. 

قیمت هر مثال طلا ۳۱ هزار تومان افزایش یافت و به ۱۰ میلیون و ۴۹۳ هزار تومان و قیمت هر مثقال طلای آب شده نقدی نیز با افزایش ۳۳ هزار تومانی به ۱۰ میلیون و ۴۹۲ هزار تومان رسیده است. 

قیمت سکه امامی طرح جدید در بازار امروز ۵۵ هزار تومان کاهش یافت و به ۲۸ میلیون و ۶۴۶ هزار تومان رسید در حالی که سکه بهار آزادی با ۱۰۰۰ تومان افزایش اکنون با قیمت ۲۵ میلیون و ۳۹۶ هزار تومان معامله می‌شود. قیمت هر نیم سکه ۱۵ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان و ربع سکه نیز ۱۰ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان است. با این تغییرات حباب سکه امامی ۱۳۵ هزار تومان کاهش یافته و حباب سکه بهار آزادی نیز افت ۷۱ هزار تومانی را تجربه کرده است. 

 

سایر اخبار
ارسال نظرات
غیر قابل انتشار: ۰ | در انتظار بررسی: ۰ | انتشار یافته: