قیمت طلا و سکه امروز ۵ آذر ۱۴۰۲؛ طلا و سکه سود دیروز را پس دادند

قیمت طلا و سکه امروز ۵ آذر ۱۴۰۲؛ طلا و سکه سود دیروز را پس دادند
طلا و سکه که دیروز با افزایش قیمت مواجه بودند امروز در مسیر نزولی قرار گرفتند و تمام سود دیروز را پس دادند.
کد خبر: ۱۰۴۶
|
۰۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۴

زی‌سان: قیمت طلا که دیروز افزایشی بود امروز سود دیروز را پس داد و در مسیر نزولی قرار گرفت. 

به گزارش زی‌سان، قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار در معاملات امروز بازار با کاهش ۱۰ هزار و ۴۰۰ تومانی روبرو شد و به ۲ میلیون و ۴۳۹ هزار تومان رسید. این میزان افت معادل نیم درصد ارزش هر گرم طلا بود. همچنین قیمت هر گرم طلای ۲۴ عیار با کاهش ۱۵ هزار و ۴۰۰ تومانی به ۳ میلیون و ۲۵۴ هزار تومان رسید.

قیمت امروز طلای دست دوم و آبشده

این در حالیست که هر گرم طلای دست دوم کاهش ۱۰ هزار و ۲۵۰ تومانی را تجربه کرد و در نقطه ۲ میلیون و ۴۰۰ هزار تومانی قرار گرفت. هر مثقال طلا ۴۵ هزار تومان نسبت به دیروز کاهش یافت و به ۱۰ میلیون و ۵۷۳ هزار تومان رسید. همچنین طلای آبشده نقدی نیز با ۵۰ هزار تومان کاهش به ۱۰ میلیون و ۵۷۰ هزار تومان رسید. 

قیمت انواع سکه

قیمت سکه نیز افت کرد و هر سکه امامی طرح جدید با ۹۰ هزار تومان کاهش به ۲۸ میلیون و ۸۶۰ هزار تومان رسید در حالی که سکه بهار آزادی طرح قدیم نیز با افت ۱۲۰ هزار تومانی به نقطه ۲۵ میلیون و ۵۹۶ هزار تومان کاهش یافت. هر نیم سکه با ۵۰ هزار تومان کاهش به ۱۵ میلیون و ۲۵۰ هزار تومان و هر ربع سکه بهار آزادی با رشد ۵۰ هزار تومانی به ۱۰ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان رسیده است. سکه گرمی نیز ۱۰۰ هزار تومان کاهش یافت و اکنون با قیمت ۵ میلیون و ۷۵۰ هزار تومان معامله می‌شود. با این تغییرات حباب سکه امامی ۵ میلیون و ۱۴۸ هزار تومان و حباب سکه بهار آزادی نیز ۱ میلیون و ۸۷۹ هزار تومان شد. حباب نیم سکه ۳ میلیون و ۳۹۳ هزار تومان و حباب ربع سکه نیز ۴ میلیون و ۳۷۰ هزار تومان است.

سایر اخبار
ارسال نظرات
غیر قابل انتشار: ۰ | در انتظار بررسی: ۰ | انتشار یافته:
گوناگون