قیمت طلا و سکه امروز ۴ آذر ۱۴۰۲؛ سکه به ۲۹ میلیون تومان رسید

قیمت طلا و سکه امروز ۴ آذر ۱۴۰۲؛ سکه به ۲۹ میلیون تومان رسید
قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار با ۳۰ هزار تومان افزایش به ۲ میلیون و ۴۵۰ هزار تومان و هر سکه امامی نیز با رشد ۳۳۶ هزار تومانی به آستانه ۲۹ میلیون تومان رسید.
کد خبر: ۹۹۷
|
۰۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۷

زی‌سان: قیمت طلا در معاملات بازار امروز با افزایش همراه بود و هر گرم طلای ۱۸ عیار با ۳۰ هزار تومان افزایش به ۲ میلیون و ۴۵۰ هزار تومان  و قیمت هر سکه امامی نیز به 29 میلیون تومان رسید. 

به گزارش زی‌سان، قیمت طلا در بازار امروز افزایشی بود و هر گرم طلای ۱۸ عیار با ۳۰ هزار تومان افزایش به ۲ میلیون و ۴۵۲ هزار تومان رسید. قیمت هر گرم طلای ۲۴ عیار با حدود ۴۰ هزار تومان رشد اکنون با قیمت ۳ میلیون و ۲۷۰ هزار تومان به فروش می‌رسد. قیمت هر گرم طلای دست دوم نیز با افزایش ۲۹ هزار و ۳۰۰ تومانی به ۲ میلیون و ۴۲۰ هزار تومان رسیده است. خبر‌ها از بازار طلا همچنین حاکیست که قیمت هر مثقال طلا با ۱۳۴ هزار تومان رشد به ۱۰ میلیون و ۶۲۵ هزار و هر گرم طلای آبشده نقدی نیز در بازار با ۱۳۳ هزار تومان افزایش به ۱۰ میلیون و ۶۲۳ هزار تومان رسیده است. 

قیمت انواع سکه نیز امروز صعودی بود و هر سکه امامی طرح جدید با ۳۳۶ هزار تومان رشد به ۲۹ میلیون تومان و هر سکه بهار آزادی نیز با ۳۰۸ هزار تومان افزایش اکنون به ۲۵ میلیون و ۷۱۱ هزار تومان رسیده است. هر نیم سکه ۲۰۰ هزار تومان افزایش پیدا کرد و به ۱۵ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان و قیمت هر ربع سکه بهار آزادی نیز با همین میزان رشد اکنون ۱۰ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان معامله می‌شود. قیمت سکه گرمی نیز صعود کرد و به ۵ میلیون و ۸۵۰ هزار تومان رسید. 

با این تغییر قیمت‌ها حباب سکه امامی اکنون ۵ میلیون و ۱۹۹ هزار تومان و حباب سکه بهار آزادی ۱ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان است. همچنین حباب نیم سکه و ربع سکه به ترتیب ۳ میلیون و ۴۰۰ هزار و ۴ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان است.

سایر اخبار
ارسال نظرات
غیر قابل انتشار: ۰ | در انتظار بررسی: ۰ | انتشار یافته:
گوناگون