تکلیف سرمربی استقلال مشخص شد؛ تصمیم مهم هیات مدیره آبی‌ها درباره نکونام

تکلیف سرمربی استقلال مشخص شد؛ تصمیم مهم هیات مدیره آبی‌ها درباره نکونام
احتمالاً امروز روز بازگشت آرامش به فضای خبری باشگاه استقلال، پس از ۱۰ روزه پر تب و تاب و ناراحت کننده برای کادر فنی آبی‌هاست.
کد خبر: ۳۳۴۶۳
|
۱۹ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۱

بنا بر شایعات و اخبار موثق، این‌طور به نظر می‌آید که پروژه برکناری جواد نکونام، سرمربی آبی‌های پایتخت، از دستور کار خارج شده و این سرمربی کار خود را در استقلال ادامه خواهد داد.

در استقلال همه مشکلات پس از بازی برابر استقلال خوزستان و شکست مقابل حریف همنام در جو عجیب و غریب اهواز شروع شد و حالا با سرد شدن آن شکست و کاهش فضای احساسی در افکار عمومی، جواد نکونام کارش را با همان سبک و سیاق خود در باشگاه ادامه خواهد داد.

دوره‌ای که البته رخدادش در باشگاه استقلال، کمی دور از شأن بود و به تصویر و کاریزمای سرمربی آسیب زد. با این حال، نکته مهم، ایستادگی نکونام و اصطلاحا مقر نیامدنش در مقابل طوفان شایعات بود. روندی که شاید این یک هفته را برای او به اندازه چند سال کش داد.

باشگاه استقلال انتظار دارد نکونام در جهت تقویت کادر فنی خود اقدام کند.

تکلیف سرمربی استقلال مشخص شد؛ تصمیم مهم هیات مدیره آبی‌ها درباره نکونام

 به هر صورت، از ظاهر امر این‌چنین بر می‌آید که باشگاه در مقابل تصمیمِ شاید عجولانه‌اش، عقب‌نشینی کرده و خبری از مربیان خارجی و اسامی ردیف شده برای جایگزینی جواد نکونام نخواهد بود. البته قطعاً مشکلاتی هم در روند تصمیمات اتخاذ شده پیش آمده و شاید هم منطق مالی و ریاضی، بر ادامه کار نکونام صحه گذاشته است. هرچه که هست، با کمی تعقل بیشتر، استقلال هرگز وارد این فضا نمی‌شد تا یک هفته کلیدی را در فیفا دی با اعصاب خردی و بی‌سر و سامانی پشت سر بگذارد.

البته افکار عمومی و هواداران همچنان در انتظار اصلاح امور، روشن شدن جایگاه‌ها، خبررسانی صحیح و مسائلی از این دست هستند که باید در روند باشگاه‌داری استقلال، مورد بازبینی اساسی قرار بگیرد. تجربه این ۹ روز تلخ، اما آموزنده خواهد بود اگر استقلال از سوار شدن روی موج احساسات به جای دور اندیشی و بی‌ثباتی به جای برنامه بلند‌مدت درس لازم را بگیرد.

چه خوب که در صورت پایان مناقشه، حداقل یک بیانیه رسمی، موضع رسمی هلدینگ سرمایه‌گذار و حامی باشگاه استقلال را برای هواداران کاملا روشن کند و الا صلح فعلی شبیه چیزی خواهد بود که بین ژاوی و لاپورتا در اواخر فصل گذشته در اسپانیا رخ داد!

سایر اخبار
ارسال نظرات
غیر قابل انتشار: ۰ | در انتظار بررسی: ۰ | انتشار یافته:
گوناگون