یک زن و شوهر کاملا برهنه، رونالدو و جورجینا را غافلگیر کردند!

یک زن و شوهر کاملا برهنه، رونالدو و جورجینا را غافلگیر کردند!
کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی فوتبال، و نامزدش جورجینا رودریگز، روز پنج‌شنبه لحظات رمانتیکی را بر روی یک قایق تفریحی لوکس خود در سواحل فرانسه سپری می‌کردند که ناگهان با صحنه‌ای عجیب روبرو شدند.
کد خبر: ۳۳۵۶۲
|
۱۹ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۷:۲۳

زیسان: کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی فوتبال، و نامزدش جورجینا رودریگز، روز پنج‌شنبه لحظات رمانتیکی را بر روی یک قایق تفریحی لوکس خود در سواحل فرانسه سپری می‌کردند که ناگهان با صحنه‌ای عجیب روبرو شدند.

این زوج مشهور که به تازگی از جشنواره فیلم ونیز بازگشته بودند، در حال لذت بردن از تعطیلات خود بودند که ناگهان صحنه غیرمنتظره‌ای را مشاهده کردند.

رونالدو ۳۹ ساله و جورجینا در حال عکس گرفتن و استراحت زیر آفتاب بودند که توجهشان به یک قایق دیگر جلب شد و در کمال تعجب متوجه شدند که دو سرنشین آن قایق کاملاً برهنه هستند!

این زوج برهنه که به نظر می‌رسید از گشت و گذار خود لذت می‌برند، بی‌توجه به اطراف، مشغول قایقرانی بودند.

این صحنه غیرمعمول باعث شد تا رونالدو و جورجینا لحظاتی حواسشان پرت شود و با تعجب به آن قایق خیره شوند. گرچه این اتفاق برای لحظاتی فضای رمانتیک بین آنها را بر هم زد، اما پس از گذشت مدت کوتاهی، آنها دوباره به حالت عادی برگشتند و به لذت بردن از سفر دریایی خود ادامه دادند.

گفتنی است که رونالدو و جورجینا پیش از سفر به فرانسه، در جشنواره فیلم ونیز حضور داشتند و در آنجا نیز توجه رسانه‌ها را به خود جلب کرده بودند.

سایر اخبار
ارسال نظرات
غیر قابل انتشار: ۰ | در انتظار بررسی: ۰ | انتشار یافته:
گوناگون