جانشین احتمالی نکونام در استقلال؛ بیلیچ مردی با خالکوبی عجیب روی دست!

جانشین احتمالی نکونام در استقلال؛ بیلیچ مردی با خالکوبی عجیب روی دست!
اسامی مختلفی برای جانشینی جواد نکونام در استقلال در فضای مجازی شنیده می‌شود.
کد خبر: ۳۲۹۴۳
|
۱۳ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۲

وضعیت آینده نیمکت استقلال به یک کلاف سردرگم تبدیل شده است. در حالیکه برخی منابع خبری از ابقای جواد نکونام در این تیم خبر می‌دهند، اما امروز اخباری مبنی بر تصمیم مدیران ارشد هلدینگ بر تغییر کادر فنی آبی‌ها شنیده می‌شود بعد از اینکه اطلاعات آنلاین خبر از حضور یک سرمربی کروات روی نیمکت استقلال داد گمانه‌زنی‌ها درباره نام جانشین جواد نکونام آغاز شد. 

 گفته می‌شود اسلاون بیلیچ سرمربی سابق تیم ملی کرواسی، بشیکتاش ترکیه، الاتحاد عربستان، وستهام و واتفورد انگلیس یکی از گزینه‌های هلدینگ خلیج فارس برای نیمکت استقلال است.

جانشین احتمالی نکونام در استقلال؛ بیلیچ مردی با خالکوبی عجیب روی دست!

اسلاون بیلیچ بازیکن فوتبال پیشین و سرمربی فوتبال اهل کرواسی است. او در جام ملت‌های اروپا ۱۹۹۶ و جام جهانی فوتبال ۱۹۹۸ بازی کرد

بیلیچ در کنار زبان مادری کرواتی به آلمانی، انگلیسی، ایتالیایی مسلط است و مدرکی در حقوق دارد. او عضو یک گروه موسیقی راک در کرواسی است و گیتار ریتم می‌نوازد.

سایر اخبار
نظرات بینندگان
Iran (Islamic Republic of)
person
ناشناس
cm_time
۱۷:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۳
cm
شما که دارین خرج میکنین حداقل یه مربی سرشناس و زبر و زرنگ بیارید اگه هدف شما رشد و توسعه فوتبال و تبادل علمه باید با افراد بزرگ و به کار گیری اونا زمینه رو برای رشد فوتبال ایران مهیا کنین نه اینکه افراد درجه ۳ رو به کار بگیرید به دنبال برترین ها باشید.
ارسال نظرات
غیر قابل انتشار: ۰ | در انتظار بررسی: ۰ | انتشار یافته: ۱
گوناگون