پرسپولیس ۲-فولاد ۰: یحیی اولین قربانی گاریدو!

پرسپولیس ۲-فولاد ۰: یحیی اولین قربانی گاریدو!
پرسپولیس در یک بازی جذاب و هیجان انگیز با دو گل فولاد را شکست داد و نخستین برد فصل خود را جشن گرفت.
News ID: ۳۲۴۷۵
|
۰۹ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۲:۰۴

پرسپولیس در یک بازی جذاب و هیجان انگیز با دو گل فولاد را شکست داد و نخستین برد فصل خود را جشن گرفت.

به گزارش ورزش سه، در یکی از حساس‌ترین بازی‌های هفته سوم لیگ برتر، پرسپولیس در ورزشگاه سردار آزادگان قزوین، میزبان فولاد خوزستان بود. دو تیم بازی جذاب و هیجان‌انگیزی را به نمایش گذاشتند و هواداران پرسپولیس نیز استقبال خوبی به عمل آوردند.

شاگردان گاریدو که در دو بازی ابتدایی لیگ مقابل ذوب آهن و تراکتور با تساوی یک-یک متوقف شده بودند در این بازی به شدت در پی اولین پیروزی فصل مقابل تیم یحیی گل‌محمدی بودند و به این هدف با پیروزی دو گله دست پیدا کردند.

یحیی گل‌محمدی که شناخت خوبی از شاگردان سابق خود داشت، تیمش را با توپ پر به زمین فرستاد و فولاد در دقایق ابتدایی نیمه اول سوار بر بازی بود. پرسپولیس در این نیمه کمی سردرگم نشان می‌داد و از موقعیت‌های معدود خود استفاده نکرد و بازی بدون گل در ۴۵ دقیقه نخست به پایان رسید.

در نیمه دوم گاریدو با فرستادن خدابنده‌لو به زمین نبض میانه میدان را در دست گرفت و گره بازی برای پرسپولیس سرانجام در دقیقه ۶۵ توسط اوستون ارونوف باز شد.

در شرایطی که پرسپولیسی‌ها نگران از دست رفتن برد ارزشمندشان بودند با گل وحید امیری در دقیقه ۸۲، خیال این تیم راحت شد و یحیی گل‌محمدی مقابل تیم سابق خود طعم اولین شکست فصل را چشید.

پرسپولیس با اولین برد فصل خود پنج امتیازی شد و بالاتر از فولاد و استقلال تا رده پنجم جدول رده بندی صعود کرد.

داور: پیام حیدری کمک‌ها: فرهاد فرهاد پور، دانیال باشنده، محمدرضا تارخ ناظر: اسماعیل سفیری/ داور وی‌ای‌آر: امیر عرب براقی کمک: احمد محمدی

ترکیب پرسپولیس:

الکسی گندوز، گئورگی گولسیانی، حسین کنعانی، میلاد محمدی، ایوب العملود، مسعود ریگی، سینا اسدبیگی (۴۶- محمد خدابنده‌لو)، فرشاد احمدزاده (۹۰-سمیر حبوباتی)، اوستون اورونوف، وحید امیری، علی علیپور
سرمربی: کارلوس گاریدو

ترکیب فولاد:

اکتیر یوسوپوف، مجتبی نجاریان، ساسان انصاری (۷۱-علی اصغر اعرابی)، موسی کولیبالی، علی نعمتی، محمدجواد محمدی، احسان پهلوان (۷۱-امین قاسمی نژاد)، سلیمانی (۳۶-عسگری)، محمد عباسی، پوریا سرآبادانی و وحید حیدریه
سرمربی: یحیی گل‌محمدی

سایر اخبار
ارسال نظرات
non-publishable: ۰ | Under Review: ۰ | Published:
گوناگون