آیشواریا و سلمان خان؛ ماجرای یک عشق غیرهندی که فراموش نشد!

آیشواریا و سلمان خان؛ ماجرای یک عشق غیرهندی که فراموش نشد!
عشق و عاشقی‌های هندی همیشه با هیجان، یک پایان خوش و یا یک پایان‌بندی غمگین، اما دوست‌داشتنی به سرانجام می‌رسند. با این حال عشق آیشواریا و سلمان خان از آن داستان‌هایی است که اگرچه هندی شروع شد، اما هندی تمام نشد!
کد خبر: ۳۱۷۳۳
|
۰۳ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۵

رابطه آیشواریا رای و سلمان خان هنوز هم یکی از موضوعات مورد بحث در بالیوود است. این دو که زمانی دیوانه وار عاشق یکدیگر بودند، در نهایت مسیر‌های مختلفی را در زندگی انتخاب کردند.

شروع عاشقانه سلمان خان و آیشواریا

به گزارش زی‌سان به نقل از راستان، سلمان‌خان با زنان زیادی رابطه داشته، اما رابطه او با آیشواریا رای هنوز مورد بحث است. این دو در اواخر دهه ۹۰ دیوانه‌وار عاشق هم شدند، طوری که همه مردم هند و دیگر کشور‌های شرقی و حتی غربی‌هایی که طرفدار بالیوود بودند، درباره عشق آنها سخن می‌گفتند و رویاپردازی می‌کردند.

داستان عاشقانه این دو بازیگر محبوب به اواخر دهه ۱۹۹۰ برمی‌گردد. آنها در آن زمان با عاشقانه‌های شدید خود تیتر اخبار را به خود اختصاص دادند.

آیشواریا و سلمان خان؛ ماجرای یک عشق غیرهندی که فراموش نشد!

این زوج در سال ۱۹۹۸ در طول فیلمبرداری فیلم «من قلبم را برای محبوبم می‌فرستم» (Hum Dil De Chuke Sanam) با یکدیگر آشنا شدند و رابطه‌ای را آغاز کردند.

این دو بازیگر سرشناس ابایی از آشکار شدن عشق‌شان نداشتند. اسمیتا جایکار بازیگر کهنه کار معروف که در فیلم «قلبم را برای محبوبم می‌فرستم» نقش مادر آیشواریا رای را بازی می‌کرد، درباره رابطه‌ای این دو صحبت کرده است.

به گفته او عشق سلمان و آیشواریا در صحنه‌های فیلم Hum Dil De Chuke Sanam شکوفا شد و آن‌چنان قوی بود که در طول فیلم هم این عشق نمایش داده می‌شد، چیزی که به نفع فیلم عمل کرد.

در صحنه‌ای از این فیلم سلمان خان حتی آیشواریا را به شکل عاشقانه‌ای لمس کرده است که منجر به اعتراض کارگردان شده است و کارگردان به او گفته که نباید او را لمس کنی!

آیشواریا و سلمان خان؛ ماجرای یک عشق غیرهندی که فراموش نشد!

پایان این فیلم عاشقانه، پایان ناراحت‌کننده و غم‌باری است. این پایان چیزی بود که سلمان خان در آن زمان به آن اعتراض داشت و دوست داشت فیلم به نحوی تمام شود که عشق زن و مرد فیلم (با بازی سلمان و آیشواریا) به نتیجه برسد.

پایان مرموز عشق آیشواریا و سلمان خان؛ آیشواریا پرده از آزار فیزیکی برداشت

سلمان خان و آیشواریا رای تا زمانی که رابطه آنها تیره شد، رابطه زیبایی با هم داشتند. در سال ۲۰۰۱، اما یک اتفاق باعث شد که برخی از رمز و راز‌ها روشن شود. در آن زمان دیده شد که سلمان خان در‌های خانه آیشواریا را می‌کوبد و از او التماس می‌کند که اجازه ورود به او بدهد.

گمانه‌زنی‌هایی وجود داشت که این بازیگر می‌خواسته از آیشواریا خواستگاری کند، اما آیشواریا برای این کار آماده نبوده و برای همین در را باز نکرده است.

در سال ۲۰۰۲ سلمان و آیشواریا از هم جدا شدند. در حالی که سلمان خان پس از این جدایی نیز معتقد بود که این یک دعوای معمولی است که در یک رابطه رخ می‌دهد، آیشواریا اتهامات تکان دهنده‌ای را مطرح کرد و ادعا کرد که این بازیگر او را مورد آزار فیزیکی قرار داده است!

در حالی که آیشواریا این بازیگر را متهم به آزار فیزیکی خود کرد، سلمان خان مدام این اتهام را رد کرد و هرگز در رسانه‌ها درباره دلیل واقعی جدایی‌شان صحبت نکرد.

آیشواریا و سلمان خان؛ ماجرای یک عشق غیرهندی که فراموش نشد!

سال ۲۰۰۲ بعد از بالاگرفتن جنجال‌ها و حرف و حدیث‌ها و فشار رسانه‌ها، بالاخره آیشواریا رای توضیحاتی داد که برای طرفدارانش حسابی دلخراش بود.

او گفت: «به خاطر سلامتی، سلامت عقل، حیثیت و احترام خانواده م - بس است! من با آقای سلمان خان کاری دارد. سلمان یک کابوس در زندگی من بود و خدا را شاکرم که تمام شد! در حالی که من در مورد او و اعمال نادرستش سکوت محترمانه‌ای داشته‌ام، او (خانواده و دوستانش) بار‌ها احترام، حیثیت و غرور من و خانواده ام را با شایعه‌سازی غیرمسئولانه مورد تعرض قرار داده‌اند. من در سخت‌ترین شرایط در کنارش ایستاده بودم، اما بدرفتاری او بدتر و بدتر می‌شد و او مرا در معرض آزار و اذیتِ کلامی، جسمی، عاطفی)، خیانت و هتک حیثیتی قرار داد.

به همین دلیل است که مانند هر زن دیگری که به خود احترام می‌گذارد و خدا گواه است، این رابطه را دو سال پیش تمام کردم، اما به دلیل سکوت محترمانه من، همه موضع من را نادرست معرفی کردند و شایعاتی را در مورد شخصیت من و روابط ادعایی بی‌اساس منتشر کردند و سعی کردند روابط کاری سالم مرا با بازیگران دیگر از بین ببرند. مدت‌هاست که سعی کرده اند آرامش و سلامت مرا از بین ببرند، چه از نظر شخصی و چه از نظر حرفه ای. این تنها حقیقت است.»

آیشواریا و سلمان خان؛ ماجرای یک عشق غیرهندی که فراموش نشد!

ماجرایی که ادامه پیدا کرد...

بیش از ۲۰ سال از این داستان غیر هندی عاشقانه می‌گذارد و طرفداران سلمان و آیشواریا همچنان نمی‌دانند دقیقا چه اتفاقی میان آنها افتاده و هنوز بر سر آن بحث می‌کنند.

به گزارش راستان، این زوج، اما گه گاه به سرتیتر اخبار برمی‌گردند. مثلا زمانی که سلمان خان به عروسی آیشواریا رای و آبیشک باچان واکنش نشان داد.
در سال ۲۰۱۰، سلمان خان در مصاحبه‌اش با تلویزیون هند در مورد عروسی آیشواریا صحبت کرد و گفت که برای آیشواریا خوشحال است.

«من بسیار خوشحالم که او با آبیشک ازدواج کرده است. او یک پسر عالی از یک خانواده خوب است. امیدوارم که او زندگی شادی داشته باشد.»

آیشواریا و سلمان خان؛ ماجرای یک عشق غیرهندی که فراموش نشد!

چند سال بعد در اخبار دیگری، آیشواریا رای از دوست پسر سابقش، در جریان جنجال‌های او در المپیک ریو حمایت کرد.

در سال ۲۰۱۶، سلمان خان به عنوان سفیر حسن نیت گروه هند برای المپیک ریو منصوب شد. با این حال، انتصاب او جنجال‌های زیادی برانگیخت، زیرا بسیاری احساس کردند که به جای یک بازیگر، باید فردی از حوزه ورزش برای این افتخار انتخاب می‌شد. با این حال، در میان همه هیاهوها، حمایت آیشواریا رای باچان از سلمان خان، بود که توجه همه را به خود جلب کرد.

هنگامی که یک روزنامه نگار از این بازیگر درباره موضعش در مورد این جنجال پرسید، او اظهار داشت که هرکسی که نماینده کشور است، برای بهبود هر رشته‌ای، چه هنر و چه ورزش تلاش می‌کند، فوق‌العاده است.

همچنان رسانه‌ها به دنبال پایان این داستان عاشقانه هستند و گاه‌وبیگاه دو طرف را مورد سوال قرار می‌دهند. برای مثال، یک ویدیوی ویروسی از آیشواریا رای باچان در اینترنت وایرال شد که او در پاسخ به سوالی درباره گذشته‌اش با سلمان خان، بدون هیچ گونه مکثی گفته است که این موضوع مربوط به گذشته است و باید همان‌جا رها شود.

به گفته کاربران اینترنتی، سلمان خان هنوز عاشق آیشواریا رای است

پس از انتشار یک ویدیوی ویروسی، گفته شده که سلمان خان، ستاره بالیوود، همچنان عاشق بازیگر سابق و دوشیزه جهان آیشواریا رای باچان است.
ویدئوی مربوطه سلمان خان را در یک سفر تبلیغاتی در سال ۲۰۱۸ نشان می‌دهد.

در این کلیپ یک خبرنگار رسانه خود را به سلمان خان معرفی می‌کند و می‌گوید: «سلام سلمان، آیشواریا... این طرف!»

آیشواریا و سلمان خان؛ ماجرای یک عشق غیرهندی که فراموش نشد!

سلمان خان با توجه به ارتباطش با نام بانوی سابق آیشواریا، غافلگیر می‌شود و به شدت تلاش می‌کند تا روزنامه نگار را نادیده بگیرد و شروع به نگاه کردن به اینجا و آنجا می‌کند، در حالی که سرخ شده، رفتار‌های عجیب نشان می‌دهد و لبخند نمی‌زند.»

در واکنش به این ویدیوی ویروسی، یکی از کاربران اجتماعی نوشت: «سلمان خان هنوز عاشق آیشواریا رای است».

دیگری نیز گفته است: «واکنش صورت او نشان می‌دهد که سلمان هنوز آیشواریا را دوست دارد و عشقش خالص است.»

سایر اخبار
ارسال نظرات
غیر قابل انتشار: ۰ | در انتظار بررسی: ۰ | انتشار یافته:
گوناگون