فوری: لیست تیم ملی اعلام شد

فوری: لیست تیم ملی اعلام شد
امیر قلعه‌نویی ۲۶ بازیکن را برای حضور در اردوی تیم ملی و دیدار برابر قرقیزستان و امارات دعوت کرد.
News ID: ۳۲۴۸۵
|
۱۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴

تیم ملی فوتبال ایران طبق برنامه فیفا باید در روز‌های ۱۵ و ۲۰ شهریور به ترتیب مقابل تیم‌های قرقیزستان و امارات قرار بگیرد و کارش را در مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ در قاره آسیا شروع کند که امیر قلعه‌نویی به همین منظور فهرست نهایی خود را برای حضور در این رقابت‌ها اعلام کرد.

فهرست تیم ملی فوتبال ایران در حالی اعلام شده که نام ۱۶ بازیکن از لیگ برتر در این جمع قرار گرفته که بیشتر از همیشه و جالب توجه است و نشان می‌دهد امیر قلعه‌نویی حساب ویژه‌ای روی بازیکنان داخلی باز کرده است.

قلعه‌نویی ۱۰ بازیکن لژیونر هم دعوت کرده و دوباره نام ستاره‌هایی مثل مهدی طارمی، سردار آزمون، مهدی قایدی و ... را در این جمع قرار داده که البته حضور نام علیرضا جهانبخش و سامان قدوس که بدون باشگاه هستند هم در این بین جلب توجه می‌کند.

فهرست ۲۶ نفره تیم ملی ایران که قلعه‌نویی برای دو دیدار آغازین در مرحله مقدماتی جام جهانی اعلام کرده، به شرح زیر هستند:

دروازه‌بان‌:

علیرضا بیرانوند (تراکتور)، سید پیام نیازمند (سپاهان)، سید حسین حسینی (استقلال) و آرشا شکوری (هوادار).

خط دفاع:

شجاع خلیل‌زاده (تراکتور)، محمدحسین کنعانی‌زادگان (پرسپولیس)، محمدامین حزباوی (سپاهان)، علی نعمتی (فولاد)، آریا یوسفی (سپاهان)، صالح حردانی (سپاهان)، سید ابوالفضل جلالی (استقلال) و میلاد محمدی (پرسپولیس).

خط میانی:

سعید عزت‌اللهی (شباب الاهلی)، سامان قدوس (بدون تیم)، امید نورافکن (ملوان)، محمد کریمی (سپاهان)، محمد قربانی (اورنبورگ)، مهدی قایدی (کلباء امارات)، مهدی ترابی (تراکتور)، علیرضا جهانبخش (بدون تیم)، علی قلی‌زاده (لخ پوزنان) و اللهیار صیادمنش (وسترلو).

خط حمله:

مهدی طارمی (اینتر میلان)، جواد آقایی‌پور (سپاهان)، شهریار مغانلو (کلباء) و سردار آزمون (شباب الاهلی).

سایر اخبار
ارسال نظرات
non-publishable: ۰ | Under Review: ۰ | Published:
گوناگون