دختر ۲۴ ساله در پخش زنده آن‌قدر غذا خورد تا جلوی چشم همه مُرد!

دختر ۲۴ ساله در پخش زنده آن‌قدر غذا خورد تا جلوی چشم همه مُرد!
پان شیائوتینگ (Pan Xiaoting) ۲۴ ساله چینی، تولیدکننده محتوای مربوط به «غذا خوردن» یا موک بانگ (خوردن مقادیر زیادی غذا برای لذت بردن بینندگان) اخیراً در جریان پخش زنده خود به دلیل مصرف بیش از حد غذا درگذشت.
کد خبر: ۲۷۷۸۶
|
۳۰ تير ۱۴۰۳ - ۱۷:۵۳

زی‌سان: چین در سال ۲۰۲۰ به منظور کاهش پرخوری و ضایعات «شرم آور» مواد غذایی، جریان‌ها و ویدئو‌های موک بانگ را سرکوب کرد و متخلفان تا ۱۰۰۰۰ یوان (۱۴۰۰ دلار) جریمه شدند.

با این حال، جریان‌های موک‌بانگ همچنان در این کشور آسیایی به‌طور باورنکردنی محبوب هستند و هزاران نفر با پر کردن صورت‌های خود با مقادیر دیوانه‌کننده غذا برای تماشا، جان خود را به خطر می‌اندازند.

به گزارش زی‌سان، پان شیائوتینگ یکی از این استریمر‌ها بود، پیشخدمتِ سابق که تبدیل به موک‌بانگر حرفه‌ای شد. او اوایل این ماه در جریان یکی از استریم‌هایش جان خود را از دست داد. کالبدشکافی‌ها نشان داد که معده او پر از غذای هضم نشده بود و شکل شکمش نیز به شدت تغییر کرده بود.

پان شیائوتینگ قبلاً به عنوان پیشخدمت کار می‌کرد، اما پس از تماشای دیگر پخش‌کننده‌های موفق موک‌بانگ که فقط با فیلمبرداری از خود در حال خوردن مقدار زیادی غذا، پول زیادی به دست می‌آورند، تصمیم گرفت این‎کار را امتحان کند.

موک‌بانگ یک کار بسیار رقابتی است، بنابراین شروع پان سخت بود. او برای داشتن طرفداران تلاش می‌کرد و بنابراین شروع کرد به افزایش مقدار غذایی که مصرف می‌کرد.

دختر ۲۴ ساله در پخش زنده آن‌قدر غذا خورد تا جلوی چشم همه مُرد!

این زن جوان در ابتدا، به عنوان یک کار فرعی به جریان‌های موک‌بانگ تکیه می‌کرد، اما با افزایش بینندگان، به عنوان یک حرفه بالقوه به این‌کار نگاه کرد.

پان سرانجام کار مستخدمی را رهاو خانه‌ای را اجاره کرد که از آن به عنوان استودیو برای استریم‌های موک بانگ خود استفاده می‌کرد؛ والدینش اجرا‌های جدید او را تایید نمی‌کردند و نگران سلامتی‌اش بودند.

هر چه مردم بیشتر استریم‌های موک‌بانگ او را تماشا می‌کردند، پان شیائوتینگ بیش از پیش سلامتش را نادیده می‌گرفت. او با انواع چالش‌های شدید روبه‌رو شد تا بینندگان را به خود جلب کرد، اما بدنش او را تحت تاثیر قرار می‌داد.

والدین پان دائماً به او در مورد خطرات زیادِ خوردن هشدار می‌دادند، همان‌طور که برخی از بینندگانش هم نگران بودند که مبادا او در حال غذا خوردن جانش را از دست بدهد.

با این حال، او همیشه با لبخندی بر لبانش پاسخ می‌داد: «نگران نباشید، من می‌توانم آن را تحمل کنم.»

پان شیائوتینگ هیچ‌وقت لاغر نبود، اما در طول حرفه پخش موک بانگ، وزنش به حدود ۳۰۰ کیلوگرم رسید. او نگران این موضوع نبود، در عوض به پر کردن صورتش با غذا ادامه داد. در یک مقطعی نیز در بیمارستان بستری و تشخیص داده شد که خونریزی معده ناشی از پرخوری کرده‌است. او برای شرایطش تحت درمان قرار گرفت و بعداً مرخص شد. اولین کاری که پان انجام داد این بود که به جریان‌های موکبانگ خود بازگشت.

سرگرم نگه داشتن بینندگان برای مدت طولانی کار سختی است، بنابراین در هفته‌های اخیر، پان شروع به مقابله با انواع چالش‌های شدید، مانند خوردن بی وقفه برای حداقل ۱۰ ساعت در روز یا مصرف بیش از ۱۰ کیلوگرم غذا در هر جلسه استریم کرد.

دختر ۲۴ ساله در پخش زنده آن‌قدر غذا خورد تا جلوی چشم همه مُرد!

متأسفانه، بدن او نتوانست روال غذا خوردن خود را رعایت کند و در ۱۴ جولای، پان شیائوتینگ به صورت زنده در جریان پخش زنده درگذشت.

به گزارش زی‌سان، علت رسمی مرگ این زن ۲۴ ساله علنی نشده است، اما طبق گزارش وب سایت خبری چینی سوهو، کالبد شکافی او نشان داد که شکم او به شدت تغییر شکل داده و معده اش پر از مواد غذایی هضم نشده است. مرگ او اکنون به عنوان یک داستان هشدار دهنده برای سایر پخش کنندگان موک بانگ که از بدن خود برای پول و توجه سوءاستفاده می‌کنند استفاده می‌شود.

سایر اخبار
ارسال نظرات
غیر قابل انتشار: ۰ | در انتظار بررسی: ۰ | انتشار یافته:
گوناگون