این قهوه برای افراد ضعیف نیست! با قوی‌ترین قهوه جهان آشنا شوید

این قهوه برای افراد ضعیف نیست! با قوی‌ترین قهوه جهان آشنا شوید
قوی‌ترین قهوه جهان چه قهوه‌ای است؟ این عنوان در دهه گذشته به برند‌ها و مدل‌های مختلفی نسبت داده شد. اما به نظر می‌رسد مدتی است که قهوه دیگری به عنوان قوی‌ترین قهوه شناخته می‌شود.
کد خبر: ۲۶۷۷
|
۱۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۳

زی‌سان: قهوه “Biohazard” به عنوان قوی‌ترین قهوه در جهان شناخته می‌شود. محتوای کافئین آن ۹۲۸ میلی گرم در هر فنجان است. این میزان کافئین بیش‌تر از دو برابر دوز توصیه‌شدهِ روزانه کافئین و بسیار بیشتر از بیشتر نوشیدنی‌های انرژی زاست.

عنوان «قوی‌ترین قهوه جهان» در دهه گذشته به برند‌های مختلف نسبت داده شده است. در سال ۲۰۱۳، قهوه‌ای به نامِ «آرزوی مرگ» معروف شد که ۲۰۰٪ کافئین متوسط با روست تیره را وعده می‌داد. پس از آن قهوه سیاه «بی‌خوابی» شهرت یافت که هر فنجام آن دارای ۷۰۲ میلی‌گرم کافئین بود.

اکنون قهوه‌ای به عنوان قوی‌ترین قهوه شناخته شده که شکست دادن قهرمانی‌اش سخت است! قهوه Biohazard که اولین‌بار در سال ۲۰۱۶ راه‌اندازی شد، خود را به عنوان قوی‌ترین قهوه‌ای که می‌توان خرید، معرفی کرده است. کافئین موجود در این قهوه مصرف آن را چندان مطمئن نمی‌کند.

بیشتر بخوانید: فواید قهوه شما را عاشق این نوشیدنی می‌کند!

سازمان غذا و دارو مصرف روزانه ۴۰۰ میلی‌گرم کافئین را برای بزرگسالانی که عوامل خطر مانند بیماری قلبی ندارند، توصیه می‌کند. محتوای کافئین ۹۲۸ میلی گرم در هر فنجان از قهوه Biohazard، قطعا نوشیدنی خطرناکی برای مصرف است، به خصوص اگر بدن شما به کافئین عادت نداشته باشد.

این قهوه برای افراد ضعیف نیست! با قوی‌ترین قهوه جهان آشنا شوید

یکی از بنیان‌‎گذاران این قهوه گفت: «ما برای روز‌های طولانی، بدون نیاز به فدا کردن طعم، انرژی خوبی می‌خواستیم. پس از ساعت‌های بی‌شماری نوشیدن قهوه با طعم‌های وحشتناکی که نوید سطوح بالای انرژی را می‌داد، تصمیم گرفتیم خودمان یک قهوه قدرتمند را بسازیم. ما به همه افراد دیگری مثل خودمان فکر می‌کردیم؛ والدینی که روز‌های طولانی دارند، دانشجویانی که امتحان دارند، افرادی که ۱۸ ساعت کار می‌کنند و...»

یک هشدار روی بسته‌بندیِ این قهوه وجود دارد که به مصرف‌کنندگان این امکان را می‌دهد که بدانند با ۹۲۸ میلی‌گرم در هر فنجان قهوه طرف هستند. «این قهوه حاوی ۴ برابر کافئین قهوه‌ای است که باریستای شما معمولاً در اختیار شما قرار می‌دهد» و «ممکن است منجر به بهره‌وری بیش‌ازحد و احساس شکست ناپذیری شود.»

این قهوه برای افراد ضعیف نیست! با قوی‌ترین قهوه جهان آشنا شوید

بسیاری معتقدند که لحن بازیگوشِ هشدار روی بسته‌بندی این قهوه، خطر واقعی مصرف چنین قهوه قوی را از بین می‌برد.

تولیدکنندگان این قهوه توصیه کرده‌اند که فقط اگر تحملتان در مصرف کافئین بالاست، این قهوه را مصرف کنید و با احتیاط ادامه دهید! آن‌ها همچنین توصیه کرده‌اند این نوشیدنی به هیچ‌وجه برای کسانی که قلب ضعیفی دارند مناسب نیست.

سایر اخبار
ارسال نظرات
غیر قابل انتشار: ۰ | در انتظار بررسی: ۰ | انتشار یافته:
گوناگون