قیمت طلا و سکه امروز ۷ آذر ۱۴۰۲

قیمت طلا و سکه امروز ۷ آذر ۱۴۰۲
قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار امروز ۹۵۰۰ تومان افزایش یافت و هر سکه امامی نیز در معاملات امروز نسبت به دیروز تغییر قیمت را تجربه نکرد.
کد خبر: ۱۱۷۵
|
۰۷ آذر ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۳

زی‌سان: قیمت طلای ۱۸ عیار امروز در مسیر صعودی قرار داشت و توانست اندکی به ارزش خود در بازار اضافه کند و این در حالیست که قیمت سکه امامی تغییر چندانی در بازار نداشت. 

به گزارش زی‌سان، قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار با ۹۵۰۰ تومان افزایش به ۲ میلیون و ۴۴۷ هزار تومان رسید و هر گرم طلای ۲۴ عیار نیز با افزایش ۱۲ هزار تومانی به نقطه ۳ میلیون و ۳۶۲ هزار رسید. 

طلای دست دوم و آبشده نقدی 

قیمت هر گرم طلای دست دوم رشد نزدیک به ۸ هزار تومانی داشته و کسانی که دیروز طلای دست دوم خریداری کرده‌اند امروز طلای خود را با قیمت ۲ میلیون و ۴۱۳ هزار تومان به فروش رساندند. همچنین قیمت طلای آبشده نقدی نیز ۳۳ هزار تومان رشد کرد و به ۱۰ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان رسید. هر مثقال طلا ۴۳ هزار تومان افزایش یافت و اکنون به قیمت ۱۰ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان به فروش می‌رسد. 

سکه

قیمت هر سکه امامی امروز تقریبا بدون تغییر بود و رشد اندک ۳ هزار تومانی را تجربه کرد. هر سکه امامی اکنون ۲۸ میلیون و ۹۴۸ هزار تومان به فروش می‌رسد و هر سکه بهار آزادی نیز با ۲ هزار تومان کاهش ۲۵ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان است. نیم سکه با افت ۵۰ هزار تومانی به ۱۵ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان و هر ربع سکه نیز با کاهش ۵۰ هزار تومانی اکنون ۱۰ میلیون و ۲۵۰ هزار تومان است. سکه گرمی نیز در حال حاضر ۵ میلیون و ۷۹۵ هزار تومان به فروش می‌رسد. 

با این تغییرات حباب سکه امامی امروز ۱۸۰ هزار تومان کاهش یافت و به ۴ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان و حباب سکه بهار آزادی نیز با ۱۸۹ هزار تومان کاهش به ۱ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان رسیده است.

سایر اخبار
ارسال نظرات
غیر قابل انتشار: ۰ | در انتظار بررسی: ۰ | انتشار یافته: