«ساسان دلاویز» رقیب تاجگردون در گچساران کیست؟

«ساسان دلاویز» رقیب تاجگردون در گچساران کیست؟
ساسان دلاویز و غلامرضا تاجگردون برای ورود به مجلس از گچساران با هم رقابت می‌کنند.
کد خبر: ۶۷۶۴
|
۲۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۰

زی‌سان: تنور انتخابات در حال حاضر داغ شده و در برخی از حوزه‌های رأی‌گیری نیز به نظر می‌رسد جریان انتخابات داغ و داغ‌تر شده است.

به گزارش زی‌سان، تایید صلاحیت غلامرضا تاج‌گردون از ناحیه گچساران و باشت توسط شورای نگهبان البته اگرچه خبرساز شد، اما دست کم توانست تنور انتخابات را در گچساران داغ کند. 

«ساسان دلاویز»رقیب انتخاباتی تاجگردون کیست؟

در گچساران و باشت رقیب انتخاباتی تاجگردون «ساسان دلاویز» است. ساسان دلاویز در تاریخ ۱۹ بهمن‌ماه ۱۴۰۲ توانست تایید صلاحیت خود را از شورای نگهبان دریافت کند اکنون به نظر می‌رسد که از دید مردم آن منطقه رقیب جدی انتخاباتی تاجگردون است. وی در سخنرانی‌هایی که انجام می‌دهد گا‌ها انتقاداتی از تاجگردون می‌کند.

دیروز در روز ۲۲ بهمن در یک مراسم انتقادات تندی از تاجگردون کرد و گفت: بیش از این خودت را در مقابل مردم قرار نده، بیش از این عزتت را خدشه‌دار نکند. فقط می‌گفت به من ظلم شده است. عین عدالت بود هر اتفاقی افتاد. متأسف بودم وقتی برنامه‌های انتخاباتی رقیب را دنبال می‌کردم، در هیچ صحبتی ندیدم حتی یک برنامه ارائه بدهد، فقط و فقط مدعی بود که به ما ظلم شده است. اما هر چیزی در مورد او اتفاق افتاده حق و عدالت بوده است (رد اعتبارنامه تاجگردون).

ساسان دلاویز در ادامه گفت: مردم دیگر فریب دو قطبی‌های بویراحمد، باوی، ایل قشقایی و باوی را نمی‌خورند. باید بگویم برای اولین بار ائتلاف بویراحمد، باوی و قشقایی رسیده است. درختی که ۸ سال میوه نداد دیگر هیچ وقت ثمر نخواهد داد. 

ساسان دلاویز خود را با دونده‌ای مقایسه کرد که رقیبش ۷۰۰ متر رفته، اما در نهایت پیروزی از آن خودش است. وی همچنین مدعی شده که با جریان‌های اصول‌گرا و اصلاح‌طلب ارتباط خوبی دارد. وی گفته: «من یک انقلابی اجرایی هستم». وی همچنین در گفتگوی کوتاهی گفته «جریانی که من دنبال می‌کنم، جریان شایستگان و نخبگان است و ما باید این جریان را جایگزین ناکارآمدی، حذف نخبگان و بی‌صداقتی و... کنیم». 

برادران دلاویز سه نفر هستند احسان دلاویز، محسن دلاویز و ساسان دلاویز. برادران دلاویز، به ویژه احسان و محسن همواره مورد حمایت «غلامرضا تاجگردون» نماینده سابق گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی و رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس بوده‌اند و حال یکی از آن‌ها یعنی ساسان دلاویز تبدیل به رقیب انتخاباتی خود تاجگردون شده است.

سایر اخبار
نظرات بینندگان
Iran (Islamic Republic of)
person
ناشناس
cm_time
۱۰:۰۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۶
cm
ایشان جز ء رقبا محسوب نمی شود
ارسال نظرات
غیر قابل انتشار: ۰ | در انتظار بررسی: ۰ | انتشار یافته: ۱
گوناگون