تلخ کامی عجیب استقلالی‌ها پس از ۱۰ سال!

تلخ کامی عجیب استقلالی‌ها پس از ۱۰ سال!
آبی‌های تهران بعد از سال‌ها شکستی سنگین را پذیرفتند.
کد خبر: ۳۷۷۵۷
|
۲۷ مهر ۱۴۰۳ - ۲۳:۴۹

آبی‌های تهران بعد از سال‌ها شکستی سنگین را پذیرفتند.

به گزارش ورزش سه، هشتمین هفته لیگ بیست و چهارم در شرایطی دنبال شد که تیم استقلال در خانه و مقابل چشمان هوادارانش با نتیجه ۳ بر صفر به ذوب آهن باخت. شکستی سنگین که کورسوی امید هواداران برای نتیجه گرفتن با سهراب بختیاری زاده را هم از بین برد. این سومین باخت استقلال در فصل جدید بود که این تیم را موقتا به رتبه یازدهم جدول فرستاد.

با این حال این شکست نکته‌ای تلخ را به استقلالی‌ها متذکر می‌شود: آخرین بار که این تیم در لیگ برتر با اختلاف بیشتر از دو گل شکست خورده بود به فصل ۹۴-۹۳ برمی‌گردد. به روز ۲۰ اردیبهشت ۹۴ و بازی برگشت مقابل تراکتور. جایی که استقلال در ورزشگاه آزادی با نتیجه ۴ بر ۱ به تیم تبریزی باخت. یعنی چیزی حدود ۹ سال و نیم پیش!

 آبی‌ها بعد از چیزی قریب به ۱۰ سال یکبار دیگر شکستی سنگین در فوتبال ایران را تجربه کردند منتها این بار نه مقابل یک تیم مدعی و قدرتمند مثل تراکتور، بلکه در مصاف با تیمی جوان و باانگیزه به نام ذوب آهن!

البته استقلال در این بین دو باخت با اختلاف زیاد در لیگ قهرمانان آسیا داشت. اولینش به فصل ۲۰۱۷ و باخت ۶ بر ۱ به العین مربوط است و دیگری هم حدود یک سال و نیم بعد که مقابل الدحیل ۳ بر صفر بازی را باختند. حتی از شب باخت به العین بیش از ۷ سال می‌گذرد و حالا می‌توان گفت آبی‌ها در تمام این ۷ سال و اندی هرگز شبی به این تلخی تجربه نکرده بودند.

سایر اخبار
ارسال نظرات
غیر قابل انتشار: ۰ | در انتظار بررسی: ۰ | انتشار یافته: