جلال رشیدی کوچی استاندار فارس شد + بیوگرافی رشیدی کوچی

جلال رشیدی کوچی استاندار فارس شد + بیوگرافی رشیدی کوچی
نماینده جنجالی مجلس یازدهم که نزد افکار عمومی محبوبیتی ویژه نیز داشت به عنوان استاندار جدید فارس برگزیده شد.
کد خبر: ۳۶۵۱۱
|
۱۵ مهر ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۶

زی‌سان: نماینده جنجالی مجلس یازدهم که نزد افکار عمومی محبوبیتی ویژه نیز داشت به عنوان استاندار جدید فارس برگزیده شد.  

به گزارش «زی‌سان»، جلال رشیدی کوچی که به عنوان نماینده مرودشت، پاسارگاد و ارسنجان از استان فارس در دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی فعالیت می‌کرد، به عنوان استاندار ‎فارس انتخاب شد.

این انتخاب در شرایطی بود که گفته می‌شود مخالفت‌هایی برای این انتخاب از سوی وزارت کشور وجو داشته است. 

رشیدی کوچی به علت اظهارنظرهایش درباره موضع فیلترینگ و انتقاد از کیفیت خودروهای داخلی و حمایت از واردات خودروهای دسته دوم در میان مردم محبوبیتی ویژه دارد. 

بیوگرافی جلال رشیدی کوچی

جلال رشیدی کوچی در تیر ماه سال ۱۳۶۳ در شهرستان مرودشت متولد شده است. پدرش شهید جلیل کوچی نام داشت که از رزمندگان سال‌های دفاع مقدس بود، و در دوره چهارم مجلس شورای اسلامی به عنوان نماینده مردم مرودشت فعالیت می‌کرد. وی دارای مدرک کارشناسی مهندسی صنایع و کارشناسی ارشد علوم سیاسی است. 

او سابقه عضویت در سپاه پاسداران را داراست و از سوابق او می‌توان به فعالیت در صندوق مهر امام رضا علیه السلام و استانداری فارس اشاره کرد. رشیدی کوچی در سال ۱۳۹۸ به نمایندگی از مردم مرودشت، ارسنجان و پاسارگاد راهی مجلس یازدهم شورای اسلامی شد. او از اعضای کمیسیون شورا‌ها و امور داخلی کشور و سخنگوی فراکسیون شفافیت و عشایری است. وی همچنین از مخالفان جدی تصویب طرح صیانت از حقوق کاربران فضای مجازی در مجلس است.

سایر اخبار
ارسال نظرات
غیر قابل انتشار: ۰ | در انتظار بررسی: ۰ | انتشار یافته: