(ویدئو) ترفند تمیز کردن سطوح با ترکیب دو ماده ساده که شما را شگفت‌زده می‌کند

(ویدئو) ترفند تمیز کردن سطوح با ترکیب دو ماده ساده که شما را شگفت‌زده می‌کند
بعضی ترفندها در عین ساده بودن بسیار کاربردی هستند و ترکیب نمک با خمیردندان می‌تواند یک مایع تمیزکننده قدرتمند باشد تا بتوانید لکه های زرد داخل سینک را کاملا تمیز بشویید.
کد خبر: ۸۱۰
|
۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۲:۲۶

زی‌‎سان: معمولا تمیز کردن جا‌هایی که لکه‌های زردنگ گرفته گا‌ها می‌تواند کار بسیار دشواری باشد، اما با این ترفند می‌توان ظرف چندثانیه این کار دشوار را تبدیل به راحتترین کار ممکن کرد. برای یاد گرفتن این ترفند مراحل زیر را دنبال کنید. 

به گزارش زی‌سان، ابتدا یک ظرف خالی آماده می‌کنید و سپس یک قاشق غذاخوری نمک را در آن می‌ریزید. سپس یک قاشق غذاخوری خمیردندان را به نمک اضافه می‌کنید. در مرحله نهایی هم یک قاشق غذاخوری مایع ظرفشویی را به ترکیب مورد نظر اضافه می‌کنید. بعد از آن ترکیب را به طور کامل باهم مخلوط می‌کنید تا کاملا یک مایع غلیظ به دست بیاید. 

آنچه که این ترفند انجام می‌دهد تمیز کردن تمامی لکه‌های زردرنگ داخل سینک آشپزخانه و دستشویی است. همچنین این ترکیب کاربرد دیگری هم دارد و آن هم این است که زنگ آب شیر‌های دستشویی و حمام و حتی آشپزخانه را کاملا تمیز می‌کند. در مرحله آخر و در ادامه ترفند مورد نظر، مقداری از ترکیب را روی لکه‌های زرد داخل سینک می‌ریزید و سپس یک اسکاج تهیه می‌کنید و سپس روی لکه‌ها را کاملا تمیز می‌کنید.

بعد از آن خواهید دید که سینک کاملا برق خواهد زد و شما از دیدن آن لذت خواهید برد. هیمن کار را می‌توانید برای شیر‌های داخل حمام و دستشویی نیز انجام دهید. مقداری ماده ساخته شده را روی آن‌ها می‌ریزید و سپس با اسکاج روی آن‌ها را تمیز می‌کنید. این ترکیب در واقع یک مایع پاک‌کننده طبیعی و قدرتمند است و قدرت تمیزکنندگی آن بسیار عالیست. حتی می‌توان از این ترکیب برای تمیز کردن کاسه توالت نیز استفاده کرد.

+ پیشنهاد مطالعه:

تمیز کردن و گرفتن بوی تخته آشپزخانه

از بین بردن بوی بد یخچال

tags # ترفند
سایر اخبار
ارسال نظرات
غیر قابل انتشار: ۰ | در انتظار بررسی: ۰ | انتشار یافته:
گوناگون