واکنش عجیب خزاعی به انتقادها از اشتباه خواندن دعای تحویل سال

واکنش عجیب خزاعی به انتقادها از اشتباه خواندن دعای تحویل سال
محمد خزاعی در واکنش به هجمه روز‌های اخیر، گفت: برای همه آن‌هایی که این نقد‌ها را کردند -چه مغرضانه و چه عقده‌گشایانه و... - می‌خواهم که هنگام تحویل سال به یاد من باشند و دعای تحویل سال را درست بخوانند.
کد خبر: ۶۹۲۲
|
۲۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۸

رئیس سازمان سینمایی در بخشی از نشست خبری نخستین جشنواره بین‌المللی فیلم خزر در واکنش به هجمه علیه او بعد از تپق در قرائت دعای سال تحویل در اختتامیه فجر۴۲ اظهار داشت: خیلی طبیعی است که بعد از بیست شب، یک تپق زده شود. شاید برای من و خیلی‌های دیگر، بار‌ها این اتفاق افتاده باشد.

او متذکر شد: برخی می‌خواستند من را تخریب کنند یا عقده گشایی کنند. آن‌ها اصلا دستاورد‌های جشنواره را ندیدند. برخی حتی نوشتند و گفتند که آیا خزاعی نماز خواندن بلد است؟ آیا وضو می‌تواند بگیرد؟ خانواده‌اش به او یاد نداده‌اند؟

خزاعی در ادامه گفت: برای همه آن‌هایی که این نقد‌ها را کردند -چه مغرضانه و چه عقده‌گشایانه و غیره- می‌خواهم که هنگام تحویل سال به یاد من باشند و دعای تحویل سال را درست بخوانند.

او تصریح کرد: من خود متوجه نشدم که دعا را اشتباه خواندم! به هر‌ روی امیدوارم که به نکته‌های مثبت یک رویداد توجه شود. از این تپق‌ها زیاد بوده و باز هم خواهد بود.

رئیس سازمان سینمایی همچنین گفت: به واسطه وایرال شدن بخشی که در اختتامیه فجر۴۲ دعای تحویل سال را قرائت می‌کنم، یکی از دوستان دوران دبیرستانم را پس از سال‌ها پیدا کردم.

منبع: خبرگزاری صبا

سایر اخبار
ارسال نظرات
غیر قابل انتشار: ۰ | در انتظار بررسی: ۰ | انتشار یافته:
گوناگون