۲.۸ میلیون دلار ارث که به جای فرزندان به حیوانات خانگی می‌رسد!

۲.۸ میلیون دلار ارث که به جای فرزندان به حیوانات خانگی می‌رسد!
زن چینی ترجیح می‌دهد ارثی برای فرزندانش باقی نگذارد و به جایش اموالش را به سگ‌ها و گربه‌های خانگی‌اش بدهد.
کد خبر: ۵۲۱۷
|
۰۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۵

زی‌سان: یک زن مسن چینی به نام «لیو»، تصمیم گرفته است که ثروت ۲۰ میلیون یوان (۲.۸ میلیون دلار) خود را به گربه‌ها و سگ‌های خانگی‌اش بسپارد و مدعی است که آن‌ها برخلاف سه فرزندش همیشه در کنار او بوده‌اند.

به گزارش زی‌سان، این زن اولین وصیت خود را چند سال پیش تنظیم کرد و تمام دارایی خود را بین سه فرزندش تقسیم کرد، اما اخیراً پس از غفلت فرزندانش تغییری در ذهنش ایجاد شد.

او ادعا می‌کند که فرزندانش در زمان بیماری هرگز به ملاقات او نرفته‌اند و یا حداقل ترتیب مراقبت از او را نداده‌اند و به سختی با او تماس می‌گیرند، بنابراین تصمیم گرفته است تمام دارایی‌های خود را به تنها موجوداتی که همیشه در کنارش بوده اند بسپارد؛ یعنی گربه‌ها و سگ‌های خانگی‌اش.

این زن ساکن شانگهای، وصیتی کرده تا منعکس‌کننده آرزوهایش باشد، این‌که تمام پولش برای مراقبت از حیوانات خانگی و فرزندان آن‌ها پس از مرگش مصرف شود.

متأسفانه قانون چین افراد را از واگذاری اموال مستقیم به حیوانات خانگی خود منع می‌کند. با این حال، پس از مشورت با یک وکیل، لیو راهی برای دور زدن آن پیدا کرد. او یک کلینیک دامپزشکی را به عنوان مدیر دارایی خود منصوب کرد و مراقبت از حیوانات خانگی محبوبش را به آن سپرد.

یکی از مقامات مرکز ثبت وصیت نامه چین در پکن، به رسانه‌ها گفته که تصمیم فعلی لیو دارایی‌های او را به خطر می‌اندازد. او افزود که لیو باید فردی مورد اعتماد خود را برای نظارت بر کلینیک دامپزشکی منصوب کند تا ارثش را مدیریت کند.

داستان این زن سالخورده قلب میلیون‌ها نفر را در چین متاثر کرده که بیشتر آن‌ها با وضعیت او همدردی کردند. فرزندسالاری در این کشور آسیایی امری بزرگ است و کودکانی که در سنین پیری به والدین خود بی توجهی کنند، مجازات قانونی دارند.

سایر اخبار
ارسال نظرات
غیر قابل انتشار: ۰ | در انتظار بررسی: ۰ | انتشار یافته:
گوناگون