گودال معجزه آسا مرد مُرده را به زندگی برگرداند

گودال معجزه آسا مرد مُرده را به زندگی برگرداند
یک چاله در یکی از خیاباهای هند توانست مرد مرده‌ای را زنده کند! اما چطور؟
کد خبر: ۳۹۵۶
|
۲۶ دی ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۵

زی‌سان: یک مرد هندی که پزشکان او را مرده اعلام کرده بودند، در آمبولانس گذاشته شد تا او را به خانواده اش تحویل دهند. آمبولانس در راه بود و مرد مُرده پشت آن خوابیده بود، اما ناگهان اتفاق عجیبی افتاد....

لاستیک آمبولانس حین حرمت داخل یک چاله رفت، تکان شدیدی خورد و مرد مُرده زنده شد!

به گزارش زی‌سان، مشکل چاله‌های خیابان در هند به خوبی شناخته شده است. هر روز میلیون‌ها نفر را آزار می‌دهد و خشمگین می‌کند و در مواردی می‌تواند باعث صدمات جدی و حتی مرگ شود، اما به گفته خانواده این پیرمرد ۸۰ ساله از هاریانا، چاله‌ها نیز می‌توانند معجزه باشند.

«دارشان سینگ برار» زندگی خود را مدیون یک چاله است. این مرد چند روزی بود که حالش خوب نبود، بنابراین یکی از نوه هایش تصمیم گرفت او را به بیمارستانی نزدیک خانه اش ببرد. تشخیص داده شد که او به یک عفونت شدید قفسه سینه مبتلا شده است که بر بیماری قلبی او نیز تأثیر گذاشته است. علی‌رغم تلاش پزشکان، این پیرمرد پس از چهار روز استفاده از دستگاه تنفس مصنوعی، جانش را از دست داد. اما این فقط شروع داستان ماست… .

بالوان سینگ، یکی از نوه‌های برار، گفت: «برادرم در پاتیالا حوالی ساعت ۹ صبح روز پنجشنبه به ما در مورد مرگ پدربزرگمان اطلاع داد و او را با آمبولانس به نیسینگ (تقریباً ۱۰۰ کیلومتر دورتر) برای آخرین مراسم خود می‌برد. ما به بستگان خود و سایر ساکنان محلی که او را می‌شناختند اطلاع داده بودیم و آن‌ها هم برای درگذشت او جمع شده بودند. چادری برپا شده بود و غذا هم برای عزاداران ترتیب داده شده بود. برای سوزاندن جسدش هم چوب گرفته بودیم.».

اما ظاهراً در زمانی که آمبولانس به سمت این محل در حرکت بود، اتفاق عجیب رخ داد. وقتی ماشین به چاله عمیقی برخورد کرد، لحظاتی بعد، برادر بالوان که مراقب جسد پدربزرگش بود، دست این مرد ۸۰ ساله را دید که تکان می‌خورد. او به سرعت نبض پیرمرد را بررسی کرد و با حس کردن آن، به راننده گف که آن‌ها را به نزدیکترین بیمارستان منتقل کند.

پزشکان تأیید کردند که این پیرمرد زنده است و او را به بیمارستان دیگری فرستادند. اگرچه وضعیت او همچنان وخیم بود، اما برای زندگی‌اش مبارزه می‌کرد و می‌توانست بدون دستگاه تنفّس نفس بکشد.

سایر اخبار
ارسال نظرات
غیر قابل انتشار: ۰ | در انتظار بررسی: ۰ | انتشار یافته:
گوناگون