این زن با بلندترین سوت بینی، جهان را دیوانه کرد!

این زن با بلندترین سوت بینی، جهان را دیوانه کرد!
یک زن کانادایی اخیراً رکورد جدید گینس را برای بلندترین سوت بینی جهان تنظیم کرده و با سوت بینی‌اش آهنگ پدرخوانده را تولید کرده است!
کد خبر: ۵۸۱۴
|
۱۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۸

زی‌سان: لولو لوتوس (LuLu Lotus) وقتی حدود هفت‌سال داشت، فهمید که می‌تواند از بینی خود سوت بزند. او آهنگ‌های محبوب دوستان و معلمان خودش را به شکل سوت درمی‌آورد. کار‌های او صِرف خنده و شوخی بود، تا زمانی که تماشای یک مستند در نتفلیکس او را ترغیب کرد تا پا را فراتر بگذارد.

لولو احساس کرد که می‌تواند نام خود را به کتاب ضبط گینس برساند، و برای انجام این کار چه راهی بهتر از توانایی منحصر به فرد او.

او نیاز به پیدا کردن یک مرکز ویژه و تجهیزات گران‌قیمت برای اندازه‌گیری صوتی سوت بینی خود داشت. خوشبختانه او توانست یک استودیوی مهندسی صوتی حرفه‌ای را پیدا کند.

پروتکل گینس به سه اندازه‌گیری مختلف نیاز داشت و سوت بینی لولو به ۴۴.۱ دسی‌بل رسید؛ تقریباً به اندازه برخی از پرندگان!

او با سوت زدن در تم آهنگ پدرخوانده، رکورد جهانی را به دست آورد، اما می‌تواند هر نوع موسیقی، از جمله کلاسیک‌هایی مانند بتهوون را سوت بزند.

لولو لوتوس در پاسخ به این سؤال که چگونه می‌تواند چنین سوت بلندی را از طریق بینی خود تولید کند، گفت: «دقیقاً نمی‌دانم چگونه این اتفاق می‌افتد، اما اساساً برخی از عضلات موجود در گلو را کنترل می‌کنم.»

اگر او دهان خود را باز نگه دارد، صدا از آنجا بیرون می‌آید، اما اگر آن را ببندد، سوت زدن از طریق بینی او بیرون می‌آید.

سایر اخبار
ارسال نظرات
غیر قابل انتشار: ۰ | در انتظار بررسی: ۰ | انتشار یافته:
گوناگون