ماجرا‌ی عجیب سگی که لاستیک خودرو‌ها را پنچر می‌کرد!

ماجرا‌ی عجیب سگی که لاستیک خودرو‌ها را پنچر می‌کرد!
چطور می‌شود یک سگ لاستیک خودرو‌ها را پنچر کند؟! مردم این شهر هم وقتی دلیلش را فهمیدند شوکه شدند.
کد خبر: ۴۳۵۳
|
۳۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۶

زی‌سان: مردم واستوگیراردی (Vastogirardi)، شهری در جنوب ایتالیا، سرانجام معمای یک سری لاستیک‌های پنچر شده در چند ماه گذشته را حل کردند.

به گزارش زی‎سان، همه چیز از جولای سال قبل شروع شد، زمانی که شهر آرام واستوگیراردی با اولین مورد پنچری عمدی لاستیک خود پس از چندین سال مواجه شد. صاحب خودرو پس از اینکه متوجه شد لاستیکش عمدی پنچر شده، با پلیس تماس گرفت. پس از بازرسی از اطراف و تحقیقات کوتاه، اما هیچ مظنونی شناسایی نشد.

تا پایان ماه اکتبر، تعداد انگشت‌شماری از شکایات مشابه پنچری لاستیک ثبت شده بود که همه آن‌ها هم در میدان شهر اتفاق افتاده بودند. شایعاتی درباره درگیری بین همسایگان و حتی تلاش برای ارعاب توسط مافیا شروع شد، اما در پایان، علت واقعی سوراخ‌ها کشف شد که ماجرا را بسیار شگفت‌انگیزتر کرد.

رمز و راز لاستیک‌های پنچر شده در واستوگیراردی چنان بزرگ شد که فرماندهی پلیس ایتالیا شروع به سازماندهی خدمات نظارتی با پرسنلی با لباس‌های غیرنظامی میدان واستوگیراردی کرد، به این امید که مقصر را در عمل دستگیر کند. با این حال، تلاش آن‌ها برای حل این معما بی نتیجه ماند، زیرا هیچ لاستیک پنچری دیگری گزارش نشد.

ماجرا‌ی عجیب سگی که لاستیک خودرو‌ها را پنچر می‌کرد!

واحد تحقیق به کمک هم‌رزمان محلی خود آمدند و دوربین‌های مداربسته را در میدان واستوگیراردی نصب کردند. آن‌ها فقط چند روز زمان نیاز داشتند تا در نهایت مقصر را دستگیر کنند، اما انتظار چیزی که دیدند را نداشتند. معلوم شد لاستیک‌های پنچر شده کار «بیلی» سگ بزرگ یکی از قربانیان بوده است.

این سگ در حال گاز گرفتن لاستیک خودرو و سپر جلویی آن توسط دوربین شکار شد و صاحب آن اعتراف کرد که مدتی است از التهاب لثه رنج می‌برد و اضافه کرد که از ماجرا‌های شبانه او اطلاعی نداشت. هر طور که باشد، این زن باید خسارت ناشی از بیلی را به سایر رانندگان جبران کند.

سایر اخبار
ارسال نظرات
غیر قابل انتشار: ۰ | در انتظار بررسی: ۰ | انتشار یافته:
گوناگون