ماجرای عجیب مردی که پس از اصابت گلوله به سرش، چهار روز سفر کرد و مهمانی گرفت!

ماجرای عجیب مردی که پس از اصابت گلوله به سرش، چهار روز سفر کرد و مهمانی گرفت!
این مرد برزیلی بسیار خوش شانس بود. شب سال نو یک گلوله به سرش فرو رفت و زنده ماند!
کد خبر: ۴۹۴۰
|
۰۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲

زی‌سان: ماتئوس فاسیو (Mateus Facio) ۲۱ ساله در ۳۱ دسامبر سال گذشته، در یک مهمانی بود که صدای بلندی مانند انفجار را در سرش شنید که به دنبالش درد شدیدی آمد.

او به طور غریزی دستش را به بالای سرش برد و خون را احساس کرد. دکتری در میان جمعیت متوجه چکیدن خون از سر او شد و کمک کرد تا خونریزی را متوقف کند، اما ماتئوس با تصور اینکه سنگی تصادفی که توسط فردی در آن لحظه پرتاب شده بود به او اصابت کرده، ماجرا را خیلی جدی نگرفت.

او فقط مقداری یخ روی زخم گذاشت، سال نو را با دوستانش جشن گرفت و سپس ۳۰۰ کیلومتر (۱۸۶ مایل) را تا خانه‌اش در “Juiz de Fora” رانندگی کرد. در ۳ ژانویه، او طبق معمول به سر کار رفت، سپس برای ملاقات با دوستانش به ریودوژانیرو رفت. تنها در بعدازظهر روز چهارم بود که متوجه شد مشکلی برای او وجود دارد…!

به گزارش زی‌سان، ماتئوس پس از این‌که ۴ ژانویه یک چرت بعدازظهر داشت، متوج شد که بازوی سمت چپش ضعیف‌تر از حد معمول است. او می‌توانست آن را حرکت دهد، اما قدرت یا هماهنگی لازم برای برداشتن چیزی با آن را نداشت. او که نگران بود، لباس پوشید و مستقیماً به یک بیمارستان خصوصی محلی رفت و در آنجا به پزشکان درباره سنگی که چهار روز قبل به سرش خورده بود گفت.

فقط یک سی تی اسکن کافی بود تا نشان دهد، سنگی که احساس کرد به سرش اصابت کرده در واقع گلوله‌ای بوده که اکنون در سرش فرو رفته است.

پزشکان و پرستارانی که ماتئوس را آنجا دیدند، تقریباً نمی‌توانستند آن را باور کنند. «اینکه یک نفر چهار روز را با یک گلوله در سر بگذراند و چیزی احساس نکند غیرقابل توضیح است.»

ماجرای عجیب مردی که پس از اصابت گلوله به سرش، چهار روز سفر کرد و مهمانی گرفت!

به‌نظر می‌رسید ماتئوس دوباره متولد شده باشد.

پزشکان به ماتئوس و خانواده‌اش توضیح دادند که گلوله ۹ میلی‌متری مغز او باید با جراحی برداشته شود، زیرا اگرچه در بخش کمتر بحرانی مغز او قرار دارد، اما می‌تواند در آینده مشکلات جدی ایجاد کند.

بدیهی است که این روش خطراتی مانند خونریزی مغزی، نشت مایعات مغزی و حتی مرگ داشت، اما عمل موفقیت آمیز بود و ماتئوس در حال حاضر در مسیر بهبودی کامل است.

زندگی چهارروزه با گلوله در مغز چیز کمی نیست، با این حال، به گزارش زی‌سان، مورد دیگری نیز در جهان وجود داشته که مردی ۲۰ سال با گلوله‌ای در مغز زندگی می‌کرد.

سایر اخبار
ارسال نظرات
غیر قابل انتشار: ۰ | در انتظار بررسی: ۰ | انتشار یافته:
گوناگون