(ویدئو) با پول یک ملک کلنگی در سعادت آباد این خانه لوکس در فلوریدا را بخرید!

(ویدئو) با پول یک ملک کلنگی در سعادت آباد این خانه لوکس در فلوریدا را بخرید!
در بین آگهی‌های فروش خانه های کلنگی مواردی دیده می‌شود که ارزش آنها معادل یک خانه لوکس 4 میلیون دلاری در فلوریدای آمریکاست.
کد خبر: ۵۰
|
۰۸ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۲

زی‌سان: قیمت مسکن و زمین طی یکی دو سال اخیر با جهش بسیار زیادی روبرو شده به طوری که بر اساس داده ها و آمار قیمت مسکن طی پنج سال اخیر با جهش 1000 درصدی روبرو شده است.

به گزارش زی‌سان، در این میان آگهی‌های فروش خانه‌های کلنگی در پلتفرم دیوار نیز تحت تاثیر این افزایش قیمت قرار گرفته است. به عنوان مثال در یکی از این آگهی‌ها قیمت یک خانه کلنگی در میدان کاج حدود 260 میلیارد تومان قیمت خورده است. این خانه کلنگی حدود 400 متر مربع مساحت دارد که معادل هر متر 433 میلیون تومان است. البته ناگفته نماند که قیمت هایی بالاتر برای متراژهای بالاتر نیز در این پلتفرم وجود دارد و قیمت ها گاها حتی به بالای 900 میلیارد تومان نیز می‌رسد.

نکته جالب ماجرا این است که اگر قیمت این خانه کلنگی را با نرخ روز دلار محاسبه کنیم 260 میلیارد تومان معادل رقمی بیش از 4 میلیون دلار خواهد بود. بررسی آگهی‌های فروش مسکن در پلتفرم‌های جهانی نشان می‌دهد که با این مبلغ می‌توان خانه های لوکس را در ایالاتی مانند فلوریدا خریداری کرد. اگر 260 میلیارد تومان را به نرخ دلار 50 هزار تومانی برگردانیم معادل رقمی حدود بیش از 5 میلیون دلار است. با این مبلغ به راحتی می‌توان این خانه‌ای به شکل زیر خریداری کرد؛ خانه ای با پنج اتاق خواب و سه حمام که به صورت بسیار لوکس طراحی شده  و فقط ثروتمندان می‌توانند چنین خانه‌ای را خریداری کنند.

(ویدئو) / یک خانه لوکس در فلوریداری آمریکا معادل یک خانه کلنگی در سعادت آباد

tags # مسکن
سایر اخبار
ارسال نظرات
غیر قابل انتشار: ۰ | در انتظار بررسی: ۰ | انتشار یافته:
گوناگون