لارنسیو رگکامف کیست؟ + سوابق و بیوگرافی

لارنسیو رگکامف کیست؟ + سوابق و بیوگرافی
رگکامف هم‌اکنون در تیم نفتچی باکو مشغول به کار است و همچنان به فعالیت‌های مربیگری خود در سطح بین‌المللی ادامه می‌دهد​.
کد خبر: ۳۷۵۴۶
|
۲۴ مهر ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۷

لارنسیو رگکامف (Laurențiu Reghecampf) یک بازیکن سابق و مربی فوتبال اهل رومانی است که در ۱۹ سپتامبر ۱۹۷۵ در شهر ترگوویشته رومانی به دنیا آمد.

او دوران بازیگری خود را به عنوان هافبک در باشگاه‌هایی، چون استوا بخارست، انرژی کوتبوس، آلمانیا آخن و کایزرسلاوترن گذراند. در مجموع، او ۳۶۵ بازی انجام داد و ۴۹ گل به ثمر رساند. همچنین، او برای تیم ملی رومانی یک بار به میدان رفت.

بیشتر بخوانید:

فردوسی‌پور از سرمربی خارجی استقلال رونمایی کرد

رگکامف پس از بازنشستگی به عنوان مربی فعالیت خود را آغاز کرد. وی مربیگری تیم‌های مطرحی مانند استوا بخارست، الهلال عربستان، الوحده و الوصل امارات را در کارنامه دارد. او با استوا بخارست به موفقیت‌های زیادی دست یافت، از جمله قهرمانی در لیگ رومانی. همچنین، در فوتبال خاورمیانه و عربستان به عنوان مربی شناخته شده است و توانست در باشگاه‌هایی مانند الهلال و الاهلی به رقابت بپردازد.

لارنسیو رگکامف، سرمربی رومانیایی که اخیراً به تیم الطائی در عربستان سعودی پیوسته است، در حال حاضر به استقلال تهران نخواهد آمد. او در سپتامبر ۲۰۲۳ هدایت این تیم سعودی را بر عهده گرفت و به نظر می‌رسد که فعلاً برنامه‌ای برای ترک این باشگاه ندارد. رگکامف سابقه مربیگری در باشگاه‌های بزرگ عربی مانند الهلال و الاهلی را در کارنامه دارد و همچنان در لیگ عربستان فعالیت می‌کند​.

براساس برخی اخبار، بعد از کش‌وقوس‌های فراوان به نظر می‌رسد که سرمربی جدید استقلال طی امروز (سه‌شنبه) و یا فردا (چهارشنبه) رسماً معارفه خواهد شد.

منبع: تجارت نیوز

سایر اخبار
ارسال نظرات
غیر قابل انتشار: ۰ | در انتظار بررسی: ۰ | انتشار یافته: