فردوسی‌پور از سرمربی خارجی استقلال رونمایی کرد

فردوسی‌پور از سرمربی خارجی استقلال رونمایی کرد
بعد از کش‌وقوس‌های فراوان به نظر می‌رسد که سرمربی جدید استقلال طی امروز (سه‌شنبه) و یا فردا (چهارشنبه) رسماً معارفه خواهد شد.
کد خبر: ۳۷۵۲۴
|
۲۴ مهر ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۵

رسانه فوتبال ۳۶۰ متعلق به عادل فردوسی‌پور نوشت: استقلال در کنار مس رفسنجان، ۲ تیم حاضر در جدول رقابت‌های لیگ برتر هستند که در حال حاضر تکلیف کادرفنی‌شان مشخص نیست و سهراب بختیاری‌زاده به عنوان سرمربی موقت آبی‌پوشان پایتخت مشغول به فعالیت است و امیرحسین پیروانی هم فعلاً در نقش سرمربی موقت تیم مس کارش را پیش می‌برد. البته دو باشگاه سیاست متفاوتی در زمینه انتخاب سرمربی دارند؛ چرا که آبی‌ها در سودای انتخاب گزینه‌ای خارجی برای تیم‌شان هستند و در سوی مقابل، مسی‌ها از میان گزینه‌های داخلی قصد دارند که سرمربی جدید خود را انتخاب کنند.

ایجنت موردعلاقه مدیران استقلال گزینه معرفی کرد!

آبی‌ها که در آستانه توافق با لوگوئن بودند و سرانجام قرارداد همکاری‌شان با این سرمربی فرانسوی نهایی نشد، حالا در روز‌های گذشته تمرکز خود را معطوف به مذاکره با یک گزینه کرده‌اند؛ لورنتیو رگه‌کامف. سرمربی ۴۹ ساله و رومانیایی البته از همان روز‌های ابتدایی آغاز فرآیند انتخاب جانشین جواد نکونام، از سوی مدیر برنامه مورداعتماد مدیران باشگاه استقلال به آنها پیشنهاد شده بود که مذاکرات با رگه‌کامف جدی پیش نرفت، اما حالا شرایط تغییر کرده و این سرمربی رومانیایی به جدی‌ترین گزینه هدایت آبی‌پوشان پایتخت تبدیل شده است.

رگه‌کامف با قراردادی ۷۰۰ هزار دلاری در راه تهران!

مدیران باشگاه استقلال البته یک سرمربی اهل آمریکای جنوبی را هم زیر ذره‌بین خود دارند، اما با توجه به جمع‌بندی‌های انجام‌شده در نشست شب گذشته اعضای هیات‌مدیره باشگاه، به نظر می‌رسد که لورنتیو رگه‌کامف جدی‌ترین گزینه هدایت استقلال است و این سرمربی رومانیایی هم برای حضور در جمع آبی‌پوشان، چراغ سبز خود را نشان داده و او قرار است با قراردادی حدوداً ۷۰۰ هزار دلاری به جمع آبی‌پوشان پایتخت بیاید و نکته مهم آنکه همراه با رگه‌کامف، ۳ دستیار خارجی هم به تهران سفر می‌کنند.

از حضور در فینال آسیا تا کسب ۷ جام

لورنتیو رگه‌کامف که عمده فعالیت‌اش در فوتبال باشگاهی رومانی بوده، همراه تیم استوا بخارست تجربه قهرمانی در لیگ، لیگ‌کاپ و سوپرجام این کشور را دارد و در فوتبال آسیا هم روی نیمکت تیم‌های الوحده و الوصل امارات و الاهلی، الهلال و الطائی عربستان حضور یافته و سابقه سرمربیگری در تیم نفتچی باکو را هم دارد. رگه‌کامف همراه با تیم الهلال تجربه رسیدن به فینال لیگ قهرمانان آسیا را دارد و در فوتبال باشگاهی امارات هم همراه با تیم الوحده توانسته ۲ بار فاتح سوپرجام شود و یک‌بار هم همراه این تیم، طعم قهرمانی در لیگ‌کاپ را چشیده است تا جمعاً ۷ عنوان قهرمانی در کارنامه‌اش به چشم آید.

در انتظار معارفه قریب‌الوقوع سرمربی جدید

فرشید سمیعی، مدیرعامل استقلال در مصاحبه‌ای که عصر روز یکشنبه در مقابل ساختمان باشگاه انجام داد، وعده انتخاب سرمربی جدید آبی‌ها طی ۳-۲ روز آینده را داد و حالا بررسی‌های بیشتر نشان می‌دهد که در صورت نهایی‌شدن مجوز‌های لازم از سوی شورای برون‌مرزی وزارت ورزش‌وجوانان، احتمالاً فرآیند انتخاب لورنتیو رگه‌کامف طی امروز (سه‌شنبه) و یا فردا (چهارشنبه) نهایی خواهد شد و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، این سرمربی رومانیایی تا اوایل هفته آینده به تهران سفر می‌کند تا رسماً کار خود در نقش سرمربی جدید استقلال را آغاز کند.

سایر اخبار
ارسال نظرات
غیر قابل انتشار: ۰ | در انتظار بررسی: ۰ | انتشار یافته: