تکنیک مد روز طب سوزنی ژاپن بیماران را به یک خارپشت تبدیل می‌کند!

تکنیک مد روز طب سوزنی ژاپن بیماران را به یک خارپشت تبدیل می‌کند!
یک کلینیک طب سوزنی ژاپنی به دلیل تعداد زیاد سوزنی که برای کمک به درمان بیماری‌های جسمی و روحی به بیماران می‌زند، در فضای مجازی وایرال شده است.
کد خبر: ۳۳۶۶۹
|
۲۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۹

طب سوزنی هزاران سال است که وجود دارد، اما پزشکان اغلب تکنیک‌های خود را برای متمایز شدن از رقبا توسعه می‌دهند.

به گزارش زی سان به نقل از راستان، یکی از این نمونه‌ها، کلینیک طب سوزنی شیراکاوا در توکیوی ژاپن، است که بر تعداد زیادی سوزن در قسمت‌های مختلف بدن از جمله صورت برای رهایی از بیماران از انواع بیماری‌ها، از سفتی عضلانی گرفته تا بدشانسی متکی است.

این کلینیک بیش از ۲۰۰۰۰۰ ین (۱۴۰۰ دلار) در هر جلسه دریافت می‌کند و بین افراد مشهور و ورزشکاران ژاپنی هم بسیار محبوب است.

تکنیک مد روز طب سوزنی ژاپن بیماران را به یک خارپشت تبدیل می‌کند!

به گزارش راستان، ماه گذشته، بازیگر ژاپنی به نامِ ماستاکا کوبوتا (Masataka Kubota) عکس‌هایی از خود در حال انجام طب سوزنی ژاپنی در کلینیک “Shirakawa” به اشتراک گذاشت که سوزن‌های زیادی صورت و سینه‌اش را پوشانده بود.

اگرچه این عکس‌ها توسط اینستاگرام به‌عنوان محتوای حساس پرچم‌گذاری شدند، اما این بازیگر این تجربه را به‌عنوان «مهیج» توصیف کرد و به مخاطبانش گفت که انجام این‌کار، او را به سمت قلبش سوق داده است.

پست کوبوتا در فضای مجازی منتشر شد، اما او اولین فرد مشهوری نبود که در مورد تکنیک طب سوزنی «شیراکاوا» (Shirakawa)، معروف به طب سوزنی ریشه، پست گذاشت.

تکنیک مد روز طب سوزنی ژاپن بیماران را به یک خارپشت تبدیل می‌کند!

یک ماه قبل، آی فوکوهارا، بازیکن تنیس روی میز ژاپنی نیز تجربه خود را به اشتراک گذاشته بود و گفته بود که نمی‌خواهد عکس‌هایی از صورتش منتشر کند، زیرا نمی‌خواهد کسی را بترساند.

به گزارش راستان، برخی از دیگر بیماران مشهور شیراکاوا عبارتند از مامی کوماگای بازیگر، خواننده هیرومی گو و ژیمناستیک ریوسی نیشیکا.

یوساکو شیراکاوا موسس این کلینیک گفته: «بیشتر افرادی که تحت درمان من هستند گریه نمی‌کنند. چراکه این‌کار جلوه‌ای از طهارت روح است. اگر هم گریه کنند اشک‌شان به معنای سم‌زدایی است.»

تکنیک مد روز طب سوزنی ژاپن بیماران را به یک خارپشت تبدیل می‌کند!

گفته می‌شود تکنیک طب سوزنی شیراکاوا به تسکین بیماری‌های جسمی مانند درد مزمن و سفتی عضلانی کمک می‌کند، اما به مسائل معنوی نیز می‌پردازد، به بیماران کمک می‌کند تصمیم‌های بهتری بگیرند، شانس خود را بهبود می‌بخشد و روح آنها را پاک می‌کند.

احتمالا با خودتان فکر می‌کنید که طب سوزنی شیراکاواُ به همان‌اندازه که به نظر می‌رسد دردناک است. وب سایت رسمی کلینیک گفته که این روش شامل سوزن‌های فلزی تیز است بنابراین طبیعی است که» مقدار مشخصی درد ایجاد شود.»

اگرچه شیراکاوا در حال حاضر مشهورترین تمرین کننده این روش طب سوزنی است، اما قطعا تنها نیست. یک جستجوی ساده در گوگل نشان می‌دهد که حدود ۵۰۰ متخصص طب سوزنی ریشه در ژاپن وجود دارد. با توجه به اینکه بیش از ۱۲۰۰۰۰ متخصص طب سوزنی در ژاپن وجود دارد، باز هم این تعداد را باید نادر در نظر گرفت.

سایر اخبار
ارسال نظرات
غیر قابل انتشار: ۰ | در انتظار بررسی: ۰ | انتشار یافته:
گوناگون