لکه زرد عرق روی لباس سفید را چگونه از بین ببریم؟

لکه زرد عرق روی لباس سفید را چگونه از بین ببریم؟
لکه زرد عرق روی لباس سفید را چگونه از بین ببریم؟ در ادامه به این سوأل پُرتکرار پاسخ داده‌ایم، پیشنهاد می‌کنیم با زی‌سان همراه شوید تا روش‌های آسانی برای از بین بردن لکه زرد عرق روی لباس سفید را بیاموزید.
کد خبر: ۳۱۰۸۳
|
۲۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۶

زی‌سان: لباس‌های سفید معمولاً از پُرکاربردترین لباس‌ها در یک کمد به حساب می‌آیند و بیشتر افراد حداقل یک لباس سفید در کمد لباسی‌شان دارند. همان طور که می‌دانید تعریق بدن یک امر طبیعی و عادی است، اما ممکن است در اثر این تعریق، قسمت‌هایی از لباس، خصوصاً قسمت زیر بغل آن لکه شود.

از آن جایی که لکه عرق یک لکه ماندگار است و به سختی تمیز می‌شود، تصمیم گرفتیم چند راه ساده و کارآمد برای از بین بردن لکه عرق روی لباس سفید به شما آموزش دهیم. پس اگر می‌خواهید لباس سفیدتان همیشه تمیز و بدون لکه بماند، این مطلب را تا انتها مطالعه کنید.

از بین بردن لکه زرد روی لباس سفید

به گزارش زی‌سان، لکه زردی که در اثر تعریق روی لباس باقی می‌ماند، با شست و شوی تنها از بین نمی‌رود و اگر به آن توجه نکنید، به یک لکه ماندگار تبدیل خواهد شد. برای از بین بردن این نوع لکه‌ها باید علاوه بر شست و شو، از روش‌های دیگری نیز استفاده کنید. در ادامه چند روش از بین بردن لکه زرد روی لباس سفید را می‌خوانید.

لکه زرد عرق روی لباس سفید را چگونه از بین ببریم؟ / راستان

استفاده از آب لیمو برای از بین بردن لکه روی لباس سفید

یکی از قدیمی‌ترین و ساده‌ترین راه‌ها برای از بین بردن لکه عرق و هر نوع لکه دیگر از روی لباس سفید این است که مقداری آب لیمو ترش روی محل لکه بریزید و لباس را یک روز زیر نور آفتاب قرار دهید، پس از گذشت یک روز لباس را بشویید.

پیشنهاد: کفش‌تان بوی بد گرفته؟ راه‌های تضمینی از بین بردن بوی بد کفش را امتحان کنید!

استفاده از خمیر دندان برای از بین بردن لکه روی لباس سفید

جالب است بدانید خمیر دندان علاوه بر تمیز کردن دندان‌ها برای تمیز کردن لکه عرق نیز بسیار کارآمد است. در این روش قبل از شستن لباس با ماشین لباسشویی، ابتدا محل لکه لباس را با کمی خمیر دندان سفید بشویید. پس از شستن محل لکه با خمیر دندان، لباس را با ماشین لباسشویی بشویید.

*نکته: این روش بیشتر برای از بین بردن لکه روی لباس‌های نخی مناسب است.

پیشنهاد: چطور برای همیشه از شر بوی بد عرق خلاص شویم؟

لکه زرد عرق روی لباس سفید را چگونه از بین ببریم؟ / راستان

استفاده از نمک و سرکه سفید برای از بین بردن لکه روی لباس سفید

به گزارش زی‌سان، در این روش باید لباس را کمی خیس کنید سپس به مقدار مساوی نمک و سرکه سفید روی لباس بریزید. حدود ۳۰ دقیقه صبر کنید. پس از گذشت ۳۰ دقیقه، چک کنید اگر لکه روی لباس پاک شده بود، آن آب بکشید و با ماشین لباسشویی بشویید.

سخن پایانی

در این مطلب چند راه مؤثر برای از بین بردن لکه زرد عرق روی لباس سفید را یاد گرفتید. در نهایت امیدواریم پس از مطالعه این مطلب، با خیال راحت لباس سفید بپوشید.

سایر اخبار
ارسال نظرات
غیر قابل انتشار: ۰ | در انتظار بررسی: ۰ | انتشار یافته:
گوناگون