مبینا نعمت‌زاده، ملت را از مدال گرفتنش پشیمان کرد

مبینا نعمت‌زاده، ملت را از مدال گرفتنش پشیمان کرد
درخواست مبینا نعمت زاده و موافق مسعود پزشکیان با حضور بدون کنکور در دانشکده پزشکی با واکنش تند مردم همراه شد.
کد خبر: ۳۰۷۱۴
|
۲۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۳:۲۱

مبینا نعمت‌زاده بلافاصله بعد از کسب مدال برنز المپیک و حضور در مقابل دوربین صدا و سیما از مسعود پزشکیان درخواست کرد که به دلیل اینکه بخاطر حضور در اردو‌های تیم ملی نتوانسته در کنکور شرکت کند، با حضور او بدون کنکور در دانشگاه موافقت شود.

ساعاتی پس از این مصاحبه، ریاست دانشگاه تهران از پذیرش دارنده مدال برنز المپیک در دانشگاه تحت ریاستش خبر داد تا درخواست این ورزشکار ۱۹ ساله خیلی زود اجابت شود.

همچنین محسن معتمدکیا، مدیرکل روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان طی پستی در شبکه اجتماعی X در خصوص خواسته مبینا نعمت‌زاده، توضیح داد: "دغدغه مبینا نعمت زاده برای ادامه تحصیل لحظاتی پس از کسب مدال ارزشمند المپیک قابل ستایش بود. طبق قانون او می‌تواند در هر دانشگاهی که بخواهد، در رشته تربیت بدنی تحصیل کند. ایران به داشتن چنین فرزندانی به خود می‌بالد"

اما امروز بعد از حضور او در برنامه‌ای در صدا و سیما عنوان شد که نعمت‌زاده بدون کنکور می‌تواند در رشته پزشکی شرکت کند و این اتفاق با واکنش کاربران رو به رو شد که در ادامه مشاهده می‌کنید:

مجتبی نوشت: بله متأسفانه حاج خانم تأیید کرد. فقط هم میگه پزشکی دانشگاه تهران میخوام. مدالی که گرفتی رو بنده به عنوان یه ایرانی نمیخوام. سهمیه شما توهین به جوانان مظلوم این مملکته.

دراگون: مبینا خانوم رسما تو برنامه‌ی زنده اعلام کرده که میخواد پزشکی بخونه؛ تقدیم یه هواداراش که هی میگفتن تربیت بدنی میخاد. حالا فردا پنس و قیچی رو تو بدن بیماران جا گذاشت. نیاید بگید کادر درمان بی کیفیت و..

زر: امروز مبینا نعمت زاده رسماً روی آنتن زنده شبکه دو اعلام کرد پزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران میخواد و تاکید کرد درسش خیلی خوبه و دیپلم تجربی داره، یه لحظه دلم واسه خودم که پول غیر انتفاعی نداشتم و تو مدرسه دولتی رتبم ۳۰۰۰ تجربی شد و اومدم پرستاری سوخت، همچنین برای پشت کنکوری‌ها.

کریپفا: همین طور که این خانوم رفت دنبال ورزش و به موفقیت و افتخار رسید. خیلی از دختران دیگه این سرزمین هم مشغول درس خوندن و تلاش برای ورود به دانشگاه و موفقیت به عنوان پزشک بودن. این انتخاب هر دو طرف بوده. پس لطفا نه مدال ایشون رو بدید به اونا و نه صندلی اونا رو به ایشون.

کاربری به نام پورنگ: مبینا خانم، مدال آور المپیکی ایران به دستور رییس جمهور دانشجوی پزشکی شد. ایشالله که مدال آخرته یک برنز گرفته. میخواد پزشکی بره اونم بدون هیچ زحمتی. بدون هیچ دانشی، که با جون مردم بازی کنه، عیب نداره منم میرم والیبال تا بشم خلبان.

کریستو: با درخواست پزشکی دانشگاه تهران خوندن مبینا نعمت زاده موافقت شد (کنار دست رتبه‌های تک رقمی). واقعا دلم به حال خودمون که اونجوری دو سال زیر فشار کنکور و فشار عصبیش له شدیم و عوارضش هنوز رومونه مثل سگ میسوزه و تلخ‌تر اینکه این درخواست و رئیس جمهوری قبول کرده که خودش پزشکه.

منبع: برترین‌ها

سایر اخبار
ارسال نظرات
غیر قابل انتشار: ۰ | در انتظار بررسی: ۰ | انتشار یافته:
گوناگون