پیش‌بینی عجیب فالگیر لبنانی درباره انتخابات آمریکا؛ غافلگیری بزرگ!

پیش‌بینی عجیب فالگیر لبنانی درباره انتخابات آمریکا؛ غافلگیری بزرگ!
فالگیر لبنانی پس از کناره‌گیری بایدن از یک غافلگیری بزرگ می‌گوید؛ چه کسی بر آمریکا حکومت خواهد کرد؟
کد خبر: ۲۸۰۲۳
|
۰۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۱۱

زی‌سان: با کناره‌گیری جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا از انتخابات ریاست‌جمهوری، پیش‌بینی لیلا عبداللطیف، کارشناس نجوم، در مصاحبه ژانویه ۲۰۲۴ خود در برنامه «الحکایا» مبنی بر اینکه بایدن به دلایل پزشکی انتظار‌ها را برآورده نکرد، مطرح شد.

لیلا عبداللطیف، کارشناس نجوم، پیش‌بینی خود را درباره برنده انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا فاش کرد و خاطرنشان کرد: تصمیمی از سوی پزشکان صادر می‌شود که باعث می‌شود جو بایدن از کاخ سفید کنار گذاشته شود.

پیش‌بینی عجیب فالگیر لبنانی درباره انتخابات آمریکا؛ غافلگیری بزرگ!

او در مصاحبه‌ای با برنامه «الحکایا» پخش‌شده از شبکه MBC مصر در ۲۰ ژانویه ۲۰۲۴ گفت که نامزدی دونالد ترامپ در خطر خواهد بود و ما خبری از بانوی اول ایالات متحده نخواهیم داشت. وی اظهار داشت: نه بایدن و نه ترامپ، از بین همسر باراک اوباما، رئیس‌جمهور سابق آمریکا و معاون بایدن، کامالا هریس یک نفر بر آمریکا حکومت خواهد کرد و این الهام‌بخش من است.

جو بایدن رئیس جمهور آمریکا اعلام کرد که از نامزدی در انتخابات آینده آمریکا کناره‌گیری می‌کند.

بایدن عصر یکشنبه در یک سخنرانی گفت: «من معتقدم که به نفع حزب و کشورم است که از سمت خود کناره‌گیری کنم و تنها بر انجام وظایف خود به عنوان رئیس‌جمهور برای باقیمانده دوره خود تمرکز کنم.»

وی ادامه داد: خدمت به عنوان رئیس‌جمهور شما افتخاری بزرگ در زندگی من بوده است.

وی در بیانیه‌ای خاطرنشان کرد: «در حالی که شانس این را دارم که مجدداً به عنوان رییس‌جمهور انتخاب شوم، معتقدم که به نفع حزب و کشورم است که کناره‌گیری کنم و تنها بر انجام وظایف خود به عنوان رئیس‌جمهور برای باقی‌مانده دوره‌ام تمرکز کنم. اواخر این هفته با جزئیات بیشتری در مورد تصمیم خود با ملت صحبت خواهم کرد.»

سایر اخبار
ارسال نظرات
غیر قابل انتشار: ۰ | در انتظار بررسی: ۰ | انتشار یافته:
گوناگون