چرا ترامپ نانسی پلوسی را «سگ» خطاب کرد؟

چرا ترامپ نانسی پلوسی را «سگ» خطاب کرد؟
ترامپ در اظهاراتی جنجالی، نانسی پلوسی را با سگ مقایسه کرد و گفت: او مانند سگ به سمت بایدن چرخید و مانند یک ساس دیوانه است.
کد خبر: ۲۷۹۸۹
|
۰۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۱

زی‌سان: دونالد ترامپ، نامزد جمهوری‌خواهان در انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا، در نخستین گردهمایی انتخاباتی خود پس از سوءقصد نافرجام، بار دیگر به حملات لفظی تند علیه رقبا روی آورد و نانسی پلوسی را «سگ» خطاب کرد.

ترامپ که پس از حادثه ترور نافرجام، مدتی لحن آشتی‌جویانه‌تری در پیش گرفته بود، در این سخنرانی به سبک همیشگی خود بازگشت و از واژگان تهاجمی و تحقیرآمیز علیه مخالفانش استفاده کرد.

در این گردهمایی که در منطقه گراند رپیدس در ایالت میشیگان برگزار می‌شد، او جو بایدن را رئیس جمهوری ضعیف و ناتوان خواند و برخی دموکرات‌های ارشد، از جمله نانسی پلوسی، رئیس سابق مجلس نمایندگان را به باد تمسخر گرفت.

ترامپ در اظهاراتی جنجالی، نانسی پلوسی را با سگ مقایسه کرد و گفت: او مانند سگ به سمت بایدن چرخید و مانند یک ساس دیوانه است.

این اظهارات با واکنش‌های منفی گسترده‌ای روبرو شده است.

رئیس جمهور سابق همچنین به حادثه سوءقصد اخیر به جانش اشاره کرد و گفت امیدوار است دیگر چنین اتفاقی تکرار نشود. او افزود که پس از این حادثه، پیام‌های متعددی از رهبران جهان، از جمله شی جین‌پینگ، رئیس جمهور چین، دریافت کرده است.

ترامپ در این گردهمایی، که با تدابیر امنیتی شدیدی برگزار شد، بار دیگر ادعا‌های نادرستی درباره مهاجرت، اقتصاد و تقلب در انتخابات مطرح کرد. او همچنین از سیاست‌های اقتصادی خود در قبال چین در دوران ریاست جمهوری‌اش دفاع کرد.

این سخنرانی نشان داد که ترامپ، علی‌رغم حادثه اخیر، همچنان به استراتژی تهاجمی خود در کارزار انتخاباتی ادامه می‌دهد.

نانسی پلوسی در دوران ریاست‌جمهوری دونالد ترامپ، رئیس مجلس نمایندگان بود.

سایر اخبار
ارسال نظرات
غیر قابل انتشار: ۰ | در انتظار بررسی: ۰ | انتشار یافته:
گوناگون