پیش‌بینی عجیب «سیمپسون‌ها» درباره کامالا هریس!

پیش‌بینی عجیب «سیمپسون‌ها» درباره کامالا هریس!
این سریال پیش از این نیز رویداد‌های مهمی مانند ریاست جمهوری دونالد ترامپ، شورش کنگره، پایان سریال «بازی تاج و تخت» و حتی همه‌گیری کرونا را پیش‌بینی کرده بود.
کد خبر: ۲۸۱۲۷
|
۰۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۲

زی‌سان: به نظر می‌رسد انیمیشن «سیمپسون‌ها» که بسیاری از تحولات سیاسی اجتماعی را به شکلی عجیب درست پیش‌بینی کرده، این بار در مورد نامزدی کامالا هریس در انتخابات ریاست جمهوری نیز پیش‌بینی‌اش درست از آب درآمده است.

در قسمتی از این سریال که در سال ۲۰۰۰ پخش شد، لیزا سیمپسون به عنوان اولین رئیس جمهور زن آمریکا به تصویر کشیده شده است.

جالب اینجاست که لیزا در این قسمت لباس بنفش‌رنگی به همراه گردنبند و گوشواره مروارید پوشیده بود که بسیار شبیه به لباس کامالا هریس در مراسم تحلیف سال ۲۰۲۱ بود.

آل جین، یکی از نویسندگان سریال، با انتشار تصویری از این شباهت در شبکه‌های اجتماعی نوشت: «من افتخار می‌کنم که بخشی از این 'پیش‌بینی' سیمپسون‌ها هستم.»

این سریال پیش از این نیز رویداد‌های مهمی مانند ریاست جمهوری دونالد ترامپ، شورش کنگره، پایان سریال «بازی تاج و تخت» و حتی همه‌گیری کرونا را پیش‌بینی کرده بود.

جو بایدن، رئیس جمهور ۸۱ ساله آمریکا، روز یکشنبه از شرکت در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ کناره‌گیری کرد. او در نامه‌ای خطاب به مردم آمریکا نوشت: «اگرچه قصد داشتم برای انتخاب مجدد نامزد شوم، اما معتقدم به نفع حزبم و کشورم است که کنار بکشم و تنها بر انجام وظایفم به عنوان رئیس جمهور در باقیمانده دوره‌ام تمرکز کنم.»

بایدن همچنین از کامالا هریس برای نامزدی ریاست جمهوری حمایت کرد و در توییتی نوشت: «امروز می‌خواهم حمایت و تأیید کامل خود را از کامالا برای نامزدی حزبمان در این سال اعلام کنم. دموکرات‌ها - وقت آن است که متحد شویم و ترامپ را شکست دهیم. بیایید این کار را انجام دهیم.»

هریس نیز در بیانیه‌ای اعلام کرد که به حمایت بایدن افتخار می‌کند و تأیید کرد: «من تمام تلاشم را خواهم کرد تا حزب دموکرات را متحد کنم و ملتمان را برای شکست دونالد ترامپ و برنامه افراطی پروژه ۲۰۲۵ او متحد سازم.»

این تحولات، صحنه سیاسی آمریکا را برای انتخابات ۲۰۲۴ به شدت تغییر داده است و باید دید آیا پیش‌بینی سریال سیمپسون‌ها درباره ریاست جمهوری یک زن به واقعیت خواهد پیوست یا خیر.

سایر اخبار
ارسال نظرات
غیر قابل انتشار: ۰ | در انتظار بررسی: ۰ | انتشار یافته:
گوناگون