تعجب دوباره طرفداران از بی‌تفاوتی کادر فنی:

در باشگاه استقلال چه خبر است؟

در باشگاه استقلال چه خبر است؟
هواداران تیم استقلال این روز‌ها نسبت به اتفاقات رخ داده در راس هلدینگ مالکیت باشگاه محبوبشان شاکی هستند.
کد خبر: ۲۶۹۷۱
|
۲۲ تير ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۸

پرداخت نشدن پول بازیکنان و عدم حضور به موقع فوتبالیست‌های تیم در تمرین و یا حضور آنها بدون لباس ورزشی از نگاه تیزبین هواداران استقلال دور نمانده و آنها این موضوع را به کم کاری کادر فنی ربط می‌دهند.

طرفدار‌های تیم استقلال از سرپرست مدیریت باشگاه خواسته‌اند که هرچه سریعتر به این وضعیت پایان بدهد.

قطعاً ادامه این روند به ضرر استقلال می‌شود چرا که هرچه تمرینات کمتر و دیرتر با حضور تعداد اصلی بازیکنان برگزار شود تیم با شرایط به لیگ برتر خواهد رسید. از این رو طرفداران استقلال که وضعیت تیم‌های رقیب به ویژه پرسپولیس و سپاهان را زیر نظر دارند، با اشاره به حضور اسکوچیچ و شرایط تیم تراکتور تیم شان را نسبت به سه رقیب اصلی عقب‌تر می‌دانند و معتقدند هر طور شده باید در این باره اتفاقات مثبتی رخ بدهد تا استقلال در شرایط فعلی از رقبا عقب نماند.

قطعاً کادر مدیریتی و فنی تیم استقلال نسبت به این موضوع دغدغه‌هایی دارند، اما سکوت کردن آنها و بی تفاوتی مدیران هلدینگ برای پرداخت حق و حقوق بازیکنان استقلال می‌تواند در ادامه شرایط این تیم برای حضور پرقدرت در لیگ برتر بیست و چهارم را دچار مشکلات عدیده‌ای کند.

با توجه به شروع مسابقات لیگ برتر از تاریخ بیست و پنجم مرداد ماه، چیزی کمتر از ۳۳ روز نسبت به شروع رقابت‌ها زمان باقی مانده که این می‌تواند برای استقلال وضعیت خطرناکی را ایجاد کند. چرا که این تیم همواره یکی از مدعیان است و حالا بدون برگزاری تمرینات مطلوب می‌خواهد خودش را وارد مسابقات لیگ برتر کند.

منبع: خبرورزشی

سایر اخبار
ارسال نظرات
غیر قابل انتشار: ۰ | در انتظار بررسی: ۰ | انتشار یافته:
گوناگون