همه چیز درباره سریال وارث؛ از بازیگران تا ساعت پخش و تکرار آن

همه چیز درباره سریال وارث؛ از بازیگران تا ساعت پخش و تکرار آن
شبکه آی‌فیلم برای ماه محرم امسال سه سریال «مختارنامه»، «شب دهم» و «وارث» را روی آنتن خواهد برد.
کد خبر: ۲۶۸۲۶
|
۲۰ تير ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۰

سریال «وارث» محصول سال ۱۳۸۲ تلویزیون، امسال مجددا در محرم بازپخش شده است. سریال «وارث» به نویسندگی فریدون فرهودی، داستان شخصی است به نام آقاجان را دنبال می‌کند که متولی یک تکیه است.

آقاجان سال‌های درازی است که از دو امانت مهم یعنی خنجر جواهرنشان و کتاب با ارزشی نگهداری می‌کند که از پدر همسرش به وی ارث رسیده‌است. شبی پیرمردی در رؤیا به سراغ او می‌آید و از او می‌خواهد تا آن امانت‌ها را به وارث اصلی آنها بازگرداند. آقاجان تصمیم می‌گیرد خنجر و کتاب را به ناصر، خواهرزاده‌اش بسپارد.

همه چیز درباره سریال وارث؛ از بازیگران تا ساعت پخش و تکرار آن

بازیگران سریال وارث

منوچهر آذر در نقش آقاجان

محمود پاک‌نیت در نقش مهران فرزند آقاجان صاحب یک انتشاراتی

شراره دولت‌آبادی در نقش همسر مهران

همچنین جلیل فرجاد، رحیم نوروزی، اسدالله منجزی، الهام پاوه‌نژاد، الیکا عبدالرزاقی، زنده‌یاد پروین میکده، جمال کامران، حبیب ثامنیه، حسین چنگی، حسین لطیفی، رضا نیکبخت، سعید نورالهی، سعیده عرب، سیاوش طهمورث، سیدجلال طباطبایی، شهربانو موسوی، صادق توکلی، علی قربانزاده، فرید کشن فلاح، کریم اکبری مبارکه، گیلدا حمیدی، محمدعلی ورشوچی، محمد یگانه، مهرداد پاک‌نیت، ناصر فخری، نسرین خسروانی و یگانه بلوچی در این سریال ایفای نقش کردند.

همه چیز درباره سریال وارث؛ از بازیگران تا ساعت پخش و تکرار آن

کارگردان سریال وارث

سریال «وارث» به کارگردانی کاظم بلوچی است. بلوچی فعالیت هنری خود را با بازی در تئاتر «ساکت» به کارگردانی جعفر والی آغاز کرد. شروع کار وی در رادیو تلویزیون با بازی در برنامه رادیویی «تئاتر هفته» و در سینما با ایفای نقشی کوتاه در فیلم گزارش عباس کیارستمی آغاز شد.

از کار‌های شاخص کاظم بلوچی می‌توان به کارگردانی و بازی در مجموعه تلویزیونی عیاران اشاره کرد. او همچنین در سریال‌های سلام آقای مدیر، هملت و دن کیشوت، آنام، هاتف، آرام می‌گیریم، برادر، آمین، لبه آتش، آشپزباشی، میوه ممنوعه، زیر تیغ، راز یک خزان، آذرخش، حکایت آن مرد که خواب دید و نهضت‌های آزادی‌بخش به ایفای نقش پرداخته است.

همه چیز درباره سریال وارث؛ از بازیگران تا ساعت پخش و تکرار آن

ساعت پخش سریال وارث 

بر اساس جدول پخش برنامه‌های شبکه آی فیلم، زمان پخش سریال وارث هر شب ساعت ۱۷:۰۰ است. اگر در این ساعت موفق به تماشای این مجموعه نشدید، ساعات ۰۱:۰۰ و ۰۹:۰۰ روز بعد که زمان تکرار سریال وارث از شبکه آی فیلم است، می‌توانید آن را دنبال کنید.

تعداد قسمت‌های سریال وارث

سریال «وارث» در ۱۳ قسمت ۴۵ دقیقه‌ای به تهیه‌کنندگی حسین صابری ساخته شده است. این مجموعه اجتماعی در بخش‌های مختلف تهران تصویربرداری شده است.

سایر اخبار
ارسال نظرات
غیر قابل انتشار: ۰ | در انتظار بررسی: ۰ | انتشار یافته:
گوناگون