دردسر دروازه‌بان بوسنیایی برای استقلال

دردسر دروازه‌بان بوسنیایی برای استقلال
دروازه‌بان خارجی‌ای که با استقلال به توافق رسیده، به معضل بزرگی برای این باشگاه تبدیل شده است.
کد خبر: ۲۵۶۵۰
|
۰۹ تير ۱۴۰۳ - ۲۱:۳۹

دروازه‌بان خارجی‌ای که با استقلال به توافق رسیده، به معضل بزرگی برای این باشگاه تبدیل شده است.

به گزارش ورزش سه، ماجرای حضور دروازه‌بان بوسنیایی در استقلال طی روز‌های گذشته انبوهی از حواشی و اتفاقات را برای آبی‌ها پدید آورده است. ودران کیوسفسکی دروازه‌بان ۲۹ ساله مد نظر مدیران باشگاه استقلال به توافق کامل رسیده و آماده حضور در تهران است، اما واکنش‌های تند هواداران و پیشکسوتان شایعات زیادی را درباره احتمال عدم همکاری با او پدید آورده است.

در این خصوص بسیاری از هواداران استقلال اعتقاد دارند با توجه به اینکه سیدحسین حسینی یک فصل دیگر با این باشگاه قرارداد دارد و شرایط جسمانی مناسبی هم دارد، دلیلی برای اینکه یک سهمیه خارجی و یک سهمیه بزرگسال به گلر اختصاصی یابد، کار منطقی نیست.

اعتراضات گسترده به جذب دروازه‌بان خارجی، حالا مدیران استقلال را در یک تردید بزرگ قرار داده و شایعاتی مبنی بر احتمال منتفی شدن حضور او شنیده می‌شود.

این در حالی است که استقلالی‌ها اگرچه هنوز قرارداد رسمی کیوسفسکی را امضا نکرده‌اند، اما برگه‌ای را به او داده‌اند که به منزله قرارداد تلقی می‌شود. استقلال برای گلر بوسنیایی آفر (پیشنهاد) رسمی با جزییات کامل ارسال کرده که زیر این پیشنهاد امضای مدیرعامل باشگاه وجود دارد. از طرف دیگر گلر بوسنیایی نیز این آفر را امضا کرده و به باشگاه استقلال فرستاده که در اسناد باشگاه موجود است.

بر اساس قوانین نقل و انتقالاتی فیفا، پیشنهاد رسمی ارسال شده به منزله قرارداد محسوب می‌شود و اگر گلر بوسنیایی در صورت لغو همکاری با استقلال به فیفا شکایت کند، می‌تواند حقوق خود را به طور کامل دریافت کند.

در چنین شرایطی مدیران استقلال با یک معضل بزرگ به نام ودران کیوسفسکی مواجه شده‌اند. باید دید آنها چه تدبیری در خصوص وضعیت گلر بوسنیایی خواهند کرد و در نهایت چه اتفاقی در این ماجرا رخ خواهد داد.

سایر اخبار
ارسال نظرات
غیر قابل انتشار: ۰ | در انتظار بررسی: ۰ | انتشار یافته:
گوناگون