فاجعه جان سینا در نقش محافظ شخصی

فاجعه جان سینا در نقش محافظ شخصی
سینمایی محافظ شخصی درباره میسون شبه نظامی سابق است که بعد از سال‌ها دوری از فضایِ نظامی، به عنوان محافظِ یک خبرنگار زن، به نام کلر استخدام می‌شود.
کد خبر: ۱۵۷۵۷
|
۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۷

زی‌سان: Freelance (حافظ شخصی) فیلم جدید جان سینا که در سال 2023 اکران شد، کارنامه ناموفقی را بر جای گذاشت. این فیلم اخیرا نیز در شبکه نمایش روی ن رفت. منتقدین به شدت ایفیلم را ضعیف ارزیابی کرده و حتی به آن نمره صفر داده‌اند. با این وجود نقش‌آفرینی جان سینا همچنان جذابیت خاصی به این فیلم رد میان مخاطب ایرانی بخشیده است. 

به گزارش «زی‌سان»، فیلم سینمایی محافظ شخصی درباره میسون شبه نظامی سابق است که بعد از سال‌ها دوری از فضایِ نظامی، به عنوان محافظِ یک خبرنگار زن، به نام کلر استخدام می‌شود. در این اثر، یک مامور ویژه سابق (با بازی جان سینا) به عنوان محافظ شخصی یک خبرنگار استخدام می‌شود. این ماموریت به ظاهر ساده، در نهایت به یک کودتای نظامی تبدیل می‌شود. 

پیر مورل  کارگردانی این سریال را به عهده دارد. او درباره انتخاب جان سینا می‌گوید:‌ «او برای ایفای این نقش به دنیا آمده است. هم فیزیکی بدنی مناسبی دارد و هم به شدت بامزه است.»

بازیگران فیلم محافظ شخصی

جان سینا

الیسون بری

خوان پابلو رابا

 آلیس ایو

مارتون چوکاش

کریستین اسلیتر

فاجعه جان سینا در نقش محافظ شخصی

فاجعه به تمام معنا؛ دریافت نمره صفر از راتن تومیتوز

جان سینا کشتی‌گیر مشهور WWE بوده که سال‌ها پیش به بازیگری روی آورده و تا‌کنون در آثار موفق مختلف و متعددی حضور داشته است. طرفداران دنیای ابر‌قهرمان‌ها و کمیک‌های DC بیشتر این بازیگر را به واسطه حضور در فیلم The Suicide Squad و سریال Peacemaker، از ساخته‌های جیمز گان، می‌شناسند. اوایل امسال در یک تجربه عجیب و غریب جان سینا در فیلم باربی حاضر شد. از دیگر آثار او می‌توان به Blockers، Bumblebee، F ۹، Fast X و Vacation Friends اشاره کرد.

Freelance فیلم جدید جان سینا است که سال قبل با بودجه ۴۰ میلیون دلاری ساخته شد، به هیچ عنوان با استقبال منتقدین رو‌برو نشده است. در حال حاضر هیچ‌یک از ۲۱ نقد ثبت شده در راتن تومیتوز، مثبت نبوده و نمره فیلم فریلنس برابر با صفر است. 

فاجعه جان سینا در نقش محافظ شخصی

راس بونیم، منتقد Collider، در رابطه با این فیلم نوشته است: «فیلم Freelance به جای ورود به اکشن یا کمدی، در مسیر خود متوقف می‌شود تا داستان پر اشکال را بار‌ها و بار‌ها تکرار کند.»

مت دوناتو از IGN در نقد خود چنین گفته است: «با چشم‌پوشی از جلوه‌های ویژه وحشتناک فریلنس، سکانس‌های اکشن آن تکراری بوده و استعداد اندک بازیگران بزرگ خود را هدر می‌دهد». بری هرتز، مننقد The Globe and Mail، معتقد است که جان سینا و مخاطبان لیاقت آثار بهتری را دارند.

 

سایر اخبار
ارسال نظرات
غیر قابل انتشار: ۰ | در انتظار بررسی: ۰ | انتشار یافته: