نوبت دهی بیمارستان میلاد چطور است؟ چند روش برای اینکه راحت‌تر به پزشکان و خدمات بیمارستان میلاد تهران برسید

نوبت دهی بیمارستان میلاد چطور است؟ چند روش برای اینکه راحت‌تر به پزشکان و خدمات بیمارستان میلاد تهران برسید
تمامی کسانی که برای گرفتن نوبت دهی بیمارستان میلاد جست‌وجو می‌کنند، با مشکلاتی جدی مواجه شده‌اند، اما به شما می‌گوییم چگونه به آسانی می‌توانید از این بیمارستان فوق تخصصی در سریع‌ترین زمان ممکن خدمات رایگان دریافت کنید
کد خبر: ۱۲۳
|
۳۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۶

نوبت دهی بیمارستان میلاد یکی از کلمات پر چست‌وجوی مردم در حوزه سلامتی و درمان است. به دلیل این‌که این بیمارستان با بیمه‌های زیادی طرف قرارداد و پزشکان متبحری دارد و یک بیمارستان مدرن و جدید محسوب می‌شود، مردم زیادی به دنبال نوبت گرفتن از آن هستند. نوبت دهی بیمارستان میلاد مغز و اعصاب، بهترین جراح مغز و اعصاب بیمارستان میلاد و نوبت دهی بیمارستان میلاد ارتوپدی، از جمله بخش‌های درمانی این بیمارستان است که افراد زیادی را به خود جذب می‌کند.

به نظر می‌رسد پذیرش گرفتن از بیمارستان فوق تخصصی میلاد برای بسیاری از بیماران یک مسیر بسیار دشوار است. بیمارستان میلاد به عنوان یکی از مجهزترین و با امکانات‌ترین بیمارستان‌ها در خاورمیانه و ایران شناخته می‌شود.

به گزارش «زی‌سان»، بیمارستان میلاد زیر نظر بیمه تامین اجتماعی فعالیت می‌کند و به بیماران مختلف به خصوص بیمارانی که بیمه شده تامین اجتماعی هستند خدمات خود را ارائه می‌دهد. با توجه به این‌که در کشور بیش از ۴۰ میلیون نفر از خدمات تامین اجتماعی استفاده می‌کنند، روزانه، هفتگی و ماهانه تعداد قابل توجهی از بیماران خواهان پذیرش و نوبت گرفتن در این بیمارستان هستند. این‌که در این بیمارستان فوق تخصص، خدماتی در سطح مطلوب به صورت رایگان ارائه می‌شود، دارندگان بیمه تامین اجتماعی را به سوی گرفتن نوبت از آن ترغیب کرده است. اما در بسیار از مواقع، تمامی راه‌های عادی برای گرفن نوبت به در بسته می‌خورد. برای گرفتن نوبت از بیمارستان میلاد دو طریق وجود دارد؛ تلفن و اینترنت.

نوبت دهی بیمارستان میلاد چطور است؟ چند روش برای اینکه راحت‌تر به پزشکان و خدمات بیمارستان میلاد تهران برسید

روش اول نوبت دهی بیمارستان میلاد تهران

در روش نوبت دهی تلفنی بیمارستان میلاد، مراجعه کنندگان باید با شماره تماس بیمارستان میلاد به شماره ۸۴۰۹۰ با پیش‌شماره ۰۲۱ برای شهرستان‌ها تماس بگیرند.

ساعت شروع نوبت دهی بیمارستان میلاد چند است؟

زمان نوبت دهی بیمارستان میلاد سوالی است که خیلی‌ها دارند. خوشبختانه محدوده ساعت نوبت دهی مناسب است؛ از صبح تا شب. از ساعت ۷ و ۳۰ دقیقه لغایت ۲۳ می‌توان برای دریافت نوبت از این بیمارستان اقدام کرد. هر بیمار در ماه تنها می‌تواند یک بار از روش تلفنی نوبت اخذ کند. در صورت عدم حضور در زمان مشخص و حضور بی موقع، خدمات درمانی برای شخص صورت نخواهد گرفت. بر خلاف ظاهر ساده گرفتن نوبت تلفنی، در اکثر مواقع بعد از تماس گرفتن با پاسخ منفی اپراتور مواجه می‌شویم. چرا که یا سقف نوبت‌دهی پر شده یا این‌که نوبت خالی‌ای برای پزشک موردنظر وجود ندارد.

چگونه به آسانی از بیمارستان میلاد نوبت بگیریم؟ // با این روش به راحتی از بیمارستان میلاد نوبت بگیرید

نوبت دهی بیمارستان میلاد با کد ملی

در سایت بیمارستان میلاد درباره نحوه نوبت دهی، نکات زیر نوشته شده است:

  • بیمار محترم، در صورتیکه در تاریخ درخواستی نوبت دیگری در درمانگاه بیمارستان رزرو کرده باشید، بیمارستان از پذیرش شما معذور می‌باشد
  • نوبت دهی اینترنتی دندانپزشکی صرفاً جهت بیماران بالای ۱۲ سال می‌باشد، جهت اطفال زیر ۱۲ سال از روش نوبت دهی تلفنی ۸۴۰۹۰ اقدام نمائید
  • ممکن است در زمان مراجعه شما، پزشک انتخابی شما حضور نداشته باشد و پزشک جدید جایگزین، شما را معاینه نماید
  • هر فرد در هر ماه فقط یکبار می‌تواند از طریق این سامانه نوبت دریافت کند
  • ثبت نوبت درخواستی شما در سامانه نوبت دهی اینترنتی بیمارستان منوط به اخذ کد پیگیری می‌باشد

علاوه بر این موارد، بیمارستان میلاد برای نوبت اینترنتی، کد ملی بیمار را می‌خواهد. پس این نکته را در نظر بگیرید.

نحوه ثبت نام در نوبت دهی سایت میلاد

ثبت نام در این سایت ساده است. اطلاعات اولیه‌ای همچون نام نام خانوادگی از شما گرفته می‌شود. برای گرفتن نوبت آنلاین نیز نیاز است تا کد ملی خود را در سایت وارد کنید. باید دقت کنید که کد پیگیری نوبت دهی بیمارستان میلاد را جایی نگه دارید، چون بعدا باید حتما از آن استفاده کنید.

روش دوم نوبت گرفتن از بیمارستان میلاد

این روش که برای سهولت و سرعت در نوبت دهی در نظر گرفته شده، گرفتن پذیرش از طریق اینترنت است. سایت نوبت دهی اینترنتی بیمارستان میلاد با آدرس miladhospital.com در دسترس بوده و کاربران با ثبت نام در آن می‌توانند از بخش‌های متنوع سایت استفاده نمایند. اشخاص بالای ۱۲ سال در این سایت، هر ماه قادر هستند فقط یک نوبت برای خود دریافت کرده و در وقت تعیین شده به بیمارستان مراجعه نمایند. اما بعد از طی مراحل ثبت‌نام، در اغلب تلاش‌ها کاربران با ناکامی مواجه می‌شوند. چرا که نوبت خالی‌ای برای درخواست این اشخاص وجود ندارد. 

راه‌حل رهایی از محدودیت‌های نوبت گرفتن اینترنتی و تلفنی از بیمارستان میلاد

تا کنون مشخص شد که بر خلاف تصورات ابتدایی گرفتن نوبت در بیمارستان میلاد از طریق تلف و اینترنت چندان آسان نیست. یعنی به درمان و مراجعه سریع به پزشک نیاز داریم، اما در پذیرش عملا به در بسته می‌خوریم. اما با وجود این دشواری عجیب، برای نوبت گرفتن در بیمارستان فوق تخصصی میلاد روش‌های دیگری نیز وجود دارد که هم به دردسر انتظار و تلاش‌های پی‌درپی پایان می‌دهد و هم امور درمانی موردنیاز فرد بیمار سریع‌تر انجام می‌شود. راه‌خل‌های پیشنهادی عبارتند از:

نخست؛ راه‌حل جذاب و بدون هزینه‌ترین روش ممکن این است که به درمانگاه‌های محلی وابسته به تامین اجتماعی مراجعه نماییم. این درمانگاه‌ها که غالبا چندان گرفتن نوبت اورژانس در آن‌ها دشوار نیست، شما را با پزشک عمومی مواجه می‌کند. پس از تشریح مساله می‌توان از پزشک برای گرفتن پذیرش جهت ادامه درمان در بیمارستان میلاد درخواست صدور معرفی‌نامه کرد.

چگونه به آسانی از بیمارستان میلاد نوبت بگیریم؟ // با این روش به راحتی از بیمارستان میلاد نوبت بگیرید

دوم؛ دیگر راهکار مراجعه به مطب پزشکان متخصص به صورت آزاد است. با توجه به زمینه خاص بیماری، پزشک متخصص یا فوق تخصص خود را برگزینید. بعد از مراجعه می‌توان به پزشک بیماری خود را شرح و از او درخواست صدور معرفی‌نامه برای ادامه درمان در بیمارستان میلاد داشت. در گرفتن معرفی‌نامه باید هشیار بود که نام بیمارستان دقیق ثبت شود. برای نمونه درج شود: خانم / آقای... جهت پی‌گیری درمان در زمینه.... به بیمارستان میلاد تهران معرفی می‌گردد. البته این معرفی‌نامه باید با مهرو امضای پزشک متخصص همراه باشد.

شماره نوبت دهی بیمارستان میلاد

درمانگاه‌های بیمارستان میلاد از طریق شماره تلفن ۸۴۰۹۰ آماده پذیرش بیماران می‌باشند.

 

سایر اخبار
نظرات بینندگان
Iran (Islamic Republic of)
person
ناشناس
cm_time
۱۵:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۴
cm
بیمارستان میلاد خیلی شلوغه. نوبت هم بگیری باید شانس بیاری که یه دکتر خوب معاینه ت کنه. مردم بیچاره دربه در یه دکتر با انصاف باید جون بکنند.
Iran (Islamic Republic of)
person
ناشناس
cm_time
۱۵:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۴
cm
این راه هایی که پیشنهاد داده بودی برای نوبت گرفتن رو من قبلا چند بار امتحان کردم. خوب بود.
Iran (Islamic Republic of)
person
ناشناس
cm_time
۲۱:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۴
cm
ممنون از راهنماییتون
نوبت گرفتن از بیمارستان میلاد خیلی سخته این روش آوردن معرفی نامه برای گرفتن نوبت رو نمی دوستم خیلی مفید بود
Iran (Islamic Republic of)
person
ناشناس
cm_time
۰۸:۲۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۵
cm
سلام ممنون از راهنماییتون
معرفی نامه گرفتم بعدش باید کدوم قسمت برم تا بهم وقت بدن؟
مدیر پایگاه در ابتدا به بخش پذیرش بیمارستان مراجعه کنید و بعد از انجام مراحل پذیرش به بخش درمانگاه مراجعه و به کلینیک موردنظر ارجاع داده خواهید شد
Iran (Islamic Republic of)
person
ناشناس
cm_time
۰۱:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۲
cm
سلام حضوری برم نوبت میدن،پدرم دراومد هرچی زنگ میزنم یا اینترنتی همش میگه ظرفیت تکمیل
مدیر پایگاه سلام
با روش‌های گفته شده در مطلب نوبت بگیرید
ارسال نظرات
غیر قابل انتشار: ۰ | در انتظار بررسی: ۰ | انتشار یافته: ۵
گوناگون