غیبت مرموز شاهدخت ولز؛ کیت میدلتون کجاست؟

غیبت مرموز شاهدخت ولز؛ کیت میدلتون کجاست؟
کیت میدلتون شاهدخت ولز پیش از جراحی شکم که در تاریخ ۱۶ ژانویه برنامه ریزی شده بود آخرین بار در مراسم کلیسای مریم مجدلیه در نورفولک دیده شد
کد خبر: ۹۸۳۹
|
۱۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۱

زی‌سان: کاخ کنزینگتون، پس از ابراز نگرانی‌ها درمورد غیبت کیت، شاهدخت ولز، از انظار عمومی، در به‌روزرسانی جدیدی اعلام کرد که او بعد از عید پاک دوباره وظایف سلطنتی‌اش را ازسر می‌گیرد.

شاهدخت پیش از جراحی برنامه‌ریزی‌شده شکم در ۱۶ ژانویه، در محلی که نام آن فاش نشد، آخرین بار در حال شرکت در مراسمی در کلیسای مریم مجدلیه در نورفولک دیده شد. 

او از اواخر ژانویه که به خانه وینزر بازگشت، دیگر در انظار عمومی دیده نشد و همین امر به افزایش نگرانی‌ها درمورد سلامتی او دامن زد.

کیت میدلتون

بعد از انصراف شاهزاده ویلیام از حضور در مراسم یادبود پدرخوانده‌اش، کنستانتین پادشاه یونان، که در ژانویه سال گذشته درگذشت، درباره غیبت کیت در فضای مجازی نظر‌های مختلفی منتشر شد. ویلیام غیبتش در این مراسم را «دلیلی شخصی» اعلام کرد.

سخنگوی کاخ کنزینگتون در پاسخ به این شایعه‌ها گفت: «از ابتدا کاملا آگاه بودیم که شاهدخت ولز تا بعد از عید پاک در دسترس نخواهند بود، و کاخ کنزینگتون صرفا درمورد خبر‌های مهم به‌روزرسانی خواهد کرد.»

این کاخ پیشتر به ایندیپندنت گفت که شاهدخت دوران نقاهت بعد از عمل را سپری می‌کند و حالش «خوب» است.

کیت میدلتون با تاج سلطنتی

او کاملا تحت نظر پزشکان سلطنتی است و از مراقبت‌های بعد از عمل کلینیک لندن، فیزیوتراپیست‌های متعهد با برنامه مخصوص، معاینه عمومی تصویری در خانه و پرستار متخصص بهره‌مند است.

ویلیام بعد از انصراف از شرکت در مراسم یادبود پادشاه کنستانتین، نخستین بار روز پنجشنبه در انظار دیده شد. او به کنیسه ماربل آرک (طاق مرمری) رفت و در آنجا سخنرانی کوتاهی کرد. 

tags # انگلیس
سایر اخبار
ارسال نظرات
غیر قابل انتشار: ۰ | در انتظار بررسی: ۰ | انتشار یافته:
گوناگون