پیش بینی جالب درباره نتیجه دیدار استقلال - سپاهان

پیش بینی جالب درباره نتیجه دیدار استقلال - سپاهان
آخرین باری که دیدار این دو تیم استقلال و سپاهان با نتیجه صفر صفر به پایان رسید، بازی برگشت دو تیم در لیگ پانزدهم در ورزشگاه آزادی بود.
کد خبر: ۸۷۷۷
|
۰۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۰

۱۶ بازی متوالی است که بازی‌های استقلال و سپاهان بدون گل نیست.

به گزارش ورزش سه، حساس‌ترین دیدار هفته را تیم‌های استقلال و سپاهان در حالی برگزار می‌کنند که آمار و ارقام رقابت‌های قبلی، نشان از یک دیدار جذاب دیگر میان این دو تیم دارد. دو تیمی که از مدعیان اصلی قهرمانی در لیگ امسال به حساب می‌آیند و این بازی می‌تواند نقش تایین کننده بر بالا بردن جام طلایی در پایان فصل داشته باشد.

مورد جالبی از تقابل‌های قبلی دو تیم وجود دارد که به ۱۶ بازی اخیر دو تیم (لیگ برتر و جام حذفی) برمی‌گردد. بازی‌هایی که هیچ کدام با نتیجه صفر صفر به پایان نرسیده و حداقل یک گل را در بر داشته‌اند.

در واقع آخرین باری که دیدار این دو تیم با نتیجه صفر صفر به پایان رسید، بازی برگشت دو تیم در لیگ پانزدهم در ورزشگاه آزادی بود.

دیداری که از هفته بیست و پنجم لیگ برتر در تاریخ ۲۲ فروردین ماه ۱۳۹۵ برگزار شد و در پایان علی رغم موقعیت‌های فراوان، تساوی صفر صفر روی اسکوربرد به نمایش درآمد. در آن دیدار سرمربی آبی‌ها پرویز مظلومی و سرمربی طلایی پوشان ایگور استیماچ کروات بود.

سایر اخبار
ارسال نظرات
غیر قابل انتشار: ۰ | در انتظار بررسی: ۰ | انتشار یافته:
گوناگون