جنجال تصویر ترانه علیدوستی در پوستر فیلم «شیدا»؛ ساسی مانکن با ترانه علیدوستی هم‌بازی شد؟!

جنجال تصویر ترانه علیدوستی در پوستر فیلم «شیدا»؛ ساسی مانکن با ترانه علیدوستی هم‌بازی شد؟!
ساسی مانکن که پیش از این با حاشیه‌های معروفش همه را شگفت‌زده می‌کرد، دوباره حاشیه‌ساز شده و این بار یکی از بازیگران مشهور ایرانی یعنی ترانه علیدوستی را سوژه حاشیه‌هایش کرد و ادعا کرد در فیلم ترکی شیدا با او همبازی بوده است.
کد خبر: ۷۹۶
|
۲۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۲

زی‌سان: انتشار تصویر ترانه علیدوستی در پوستر فیلم ترکی شیدا توسط ساسی مانکن خواننده لس آنجلسی جنجالی شده است.

به گزارش زی‌سان؛ زر (زهرا) امیر ابراهیمی با بازی در فیلم ضد ایرانی «عنکوب مقدس» توانست جایزه بهترین بازیگر زن جشنواره کن را از آن خود کند فیلمی که البته با حواشی و جنجال زیادی همراه بود، از استفاده کارگردان فیلم از فیلمی دیگر بدون ذکر نام تا سیاسی بودن جایزه به زر امیر ابراهیمی. حال زهرا امیر ابراهیمی در نقش جدیدی ظاهر شده و در فیلم «شیدا» ساخته «نورا نیاسری» سینماگر ایرانی – استرالیایی بازی کرده است.

این فیلم قرار است در مراسم اختتامیه جشنواره لوکارنو سوئیس اکران شود فیلمی که البته حضور موفقی در جشنواره ساندنس آمریکا داشته و توانسته جایزه انتخابی تماشاگران را از آن خود کند. جشنواره لوکارنو از دوم اوت تا دوازده اوت در کشور سوئیس برگزار می‌شود. همچنین نکته مهم فیلم این است که «کیت بلانشت» سینماگر معروف هالیوود از تهیه‌کنندگان اجرایی فیلم «شیدا» ست. 

شیدا ماجرای یک زن ایرانی رابه تصویر می‌کشد که با دختر خردسالش راهی استرالیا می‌شود و در آنجا در اردوگاه پناهدگان زندگی می‌کند و در عین حال نیز، آن‌ها در تلاشند تا خود را با فرهنگ جدید و شرایط جدید زندگی وفق دهند، اما گذشته آن‌ها همچنان در زندگی آن‌ها حضور دارد. زهرا امیر ابراهیمی بازیگر اصلی فیلم شیداست و در کنار بازیگرانی مانند «لیا پرسل» و «جیلیان نگوین» به ایفای نقش می‌پردازد. 

تصویر ترانه علیدوستی در پوستر فیلم «شیدا»

حاشیه جدید ترانه علیدوستی به کارگردانی ساسی مانکن!

فیلم شیدا اخیرا با اظهار نظری که ساسی مانکن درباره این فیلم داشته جنجالی‌تر هم شده است. ساسی مانکن خواننده پاپ با انتشار یک پوستر نوشت: «رونمایی از پوستر رسمی فیلم شیدا، که افتخار اینو داشتم تا در کنار بزرگانی همچون خانم ترانه علیدوستی و بازیگران مطرح سینمای ترکیه، ایفای نقش کنم، به خودم که خیلی چسبید، امیدورام شما هم از دیدن این فیلم لذت برید».

این ادعای ساسی مانکن با تعجب جامعه سینمادوست ایرانی و به ویژه اطرافیان ترانه علیدوستی همراه شده چرا که ترانه علیدوستی اصلا در فیلم شیدا حضور نداشته و عکسی که ساسی مانکن از این بازیگر منتشر کرده کاملا جعلیست و با هوش مصنوعی درست شده است. در شبکه‌های اجتماعی گفته شده که هدف ساسی مانکن از این پوستر تبلیغ برای آهنگ جدیدش بوده است. 

ساسی مانکن البته پیش از این تجربه ایجاد حاشیه‌های بزرگ‌تر برای آهنگ‌های خود هم داشته به ویژه حاشیه مربوط به موزیک ویدئوی «تهران توکیو» که در کنار پورن استار مطرح جهان و بازیگر فیلم‌های مستهجن یعنی «الکسیس تگزاس» به ایفای نقش پرداخت. 

ساسی مانکن در حالی ادعای بازی با ترانه علیدوستی در فیلم شیدا کرده که این خبر سریعا تکذیب شد. طبق اعلام نزدیکان ترانه علیدوستی، ترانه در هیچ فیلمی با این خواننده لس‌آنجلسی همبازی نبوده است.

ترانه علیدوستی در فیلم سینمایی برادران لیلا

ترانه علیدوستی از سیمرغ بلورین تا ممنوع‌الکاری

ترانه علیدوستی سابقه بازی در فیلم‌های مشهوری همچون «فروشنده»، «درباره الی»، «چهارشنبه سوری» به کارگردانی اصغر فرهادی، «من ترانه ۱۵ سال دارم» به کارگردانی رسول صدرعاملی، «اورکا» به کارگردانی سحر مصیبی و همچنین «برادران لیلا» به کارگردانی سعید روستایی و چندین و چند فیلم دیگر را نیز در کارنامه دارد.

ترانه علیدوستی بازیگر مطرح سینمای ایران همچنین توانسته جوایز گوناگونی از جمله بهترین بازیگر زن جشنواره لوکارنو و سیمرغ بلورین جشنواره فجر تهران را به کارنامه هنری خود اضافه کند. وی همچنین سال گذشته به دلیل حمایت از اعتراضات و حضور بدون حجاب در تاریخ ۲۶ آذر ۱۴۰۱ بازداشت شد و در تاریخ ۱۴ دی ماه ۱۴۰۱ با وثیقه یک میلیارد تومانی آزاد شد.

ترانه علیدوستی همچنین در فیلم «تفریق» ساخته مانی حقیقی به همراه «نوید محمدزاده» بازی کرده، اما این فیلم به دلیل آنچه فعالیت سیاسی عوامل اعلام شده توقیف شد. ماجرای فعالیت سیاسی ترانه علیدوستی و نوید محمدزاده که منجر به ممنوع‌الکاری آن‌ها شد به اکران فیلم «برادران لیلا» در جشنواره کن بر می‌گردد که در آن زمان ترانه علیدوستی عنوان کرده بود «قائل به استفاده از تریبون‌هایی، چون جشنواره کن برای بیان مطالبات مردم ایران است».

سایر اخبار
نظرات بینندگان
Iran (Islamic Republic of)
person
ناشناس
cm_time
۱۶:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۴
cm
ترانه عیلدوستی عمرا اگر توی این فیلم شیدا بازی کرده باشه. خودش اعلام کرده. خانواده و دوستاش هم تکذیب کردند اون مردک ساسی میخاد از اسم ترانه علیدوستی برای خودش هویت دست و پا کنه.
person
ناشناس
cm
عشق است ترانه. ترانه علیدوستی بهترین و شریف ترین بازیگر زن ایران است
ارسال نظرات
غیر قابل انتشار: ۰ | در انتظار بررسی: ۰ | انتشار یافته: ۲
گوناگون